MS Windows
briani 27239
Ændre på størrelse af partitioner?
Fra : Johs32

Dato : 15-02-06 23:38

Jeg plejer at bruge partition Magic til at ændre på størrelsen af mine
partitioner, men det fungere ikke længere efter jeg installerede linux på en
sekundær partition. Findes der alternativer til at ændre på størrelse af
mine windows partitioner?

mvh
johs

Fra : Jasper Norman

Dato : 16-02-06 00:26

Findes der alternativer til at ændre på størrelse af
> mine windows partitioner?

Jeg mener da at winXP selv kan rette i størrelsen?

/Jasper

Fra : jda

Dato : 16-02-06 01:32

Thu, 16 Feb 2006 00:26:10 +0100, Jasper Norman følte behov for at lette
sit hjerte og sagde derfor i dk.edb.system.ms-windows:

> Findes der alternativer til at ændre på størrelse af
>
> Jeg mener da at winXP selv kan rette i størrelsen?
>
> /Jasper

Windows kan ikke ændre på størrelser på partitioner
--
Jakob

Fra : Johs32

Dato : 16-02-06 08:38

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> Windows kan ikke ændre på størrelser på partitioner
> --
> Jakob

Ok så den eneste måde man resize en partition på er med partition magic? Så
er jeg temmelig lost da det ikke fungerer på min computer