MS Windows
briani 27239
Ændre visning af filtyper XP Pro?
Fra : Henning Lund

Dato : 15-02-06 18:00

Ny maskine, ny XP installation og Nero 7, jeg har så opdaget at
img. filer pludselig vises som "afbildingsfiler" med et Nero
look, hvordan retter jeg det tilbage så jeg kan se at det er en
img fil under egenskaber for filen, i stedet for den irreterende
Nero afbildingsfil hvor der intet står under egenskaber, hva det
er for en fætter?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 20:10

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i stedet for den irreterende Nero afbildingsfil hvor der intet står under

Hej
Det er nok Nero Mediaplayer der har overtaget img filerne
Har den også overtaget dine Dat filer?
Nu er img filer jo ikke det mest spændende at kigge på
À Nô 3 FILE: PRIMSYM,V2.51-04,01/17/2002 PRIMARY 4 72 36 40
?ç?
Du kan prøve at åbne Nero Mediaplayer under settings kan du fjerne
filtyperne
den ikke skal overtage.
mvh / Bjarne

Fra : Henning Lund

Dato : 15-02-06 20:19

Bc wrote:

> Hej
> Det er nok Nero Mediaplayer der har overtaget img filerne
> Har den også overtaget dine Dat filer?

Ja det er den bæst der laver numre, jeg klokkede i det og glemte
at fravælge mediaplayeren ved installation.

> Du kan prøve at åbne Nero Mediaplayer under settings kan du
> fjerne filtyperne
> den ikke skal overtage.

Jeg afinstalerer bæstet og ser om det ikke falder på plads igen.

Tak for svaret.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 21:21

> Jeg afinstalerer bæstet og ser om det ikke falder på plads igen.

> [...]
Ja man skal sgu følge med i vores dage
Den vil nemlig også gerne instalere Yahoo! Toolbar
hvis man ikke er vågen
mvh / Bc

Fra : Henning Lund

Dato : 15-02-06 21:29

Bc wrote:

> Ja man skal sgu følge med i vores dage
> Den vil nemlig også gerne instalere Yahoo! Toolbar
> hvis man ikke er vågen

Ja de burde sq være gratis med alle de sponsorprogrammer der
medfølger.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-06 07:42

Bc wrote:

> [...]
> 40 ?ç?
> Du kan prøve at åbne Nero Mediaplayer under settings kan du

Mediaplayer afinstaleret men med det nedslående resultat, det er
stadig en afbildings fil, og den kan jeg ikke omdøbe til iso som
jeg plejer at gøre for at brænde den i Nero. Hvad gør jeg så?

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-06 08:03

Henning Lund wrote:

> [...]
> er stadig en afbildings fil, og den kan jeg ikke omdøbe til
> iso som jeg plejer at gøre for at brænde den i Nero. Hvad gør

Når jeg engang imellem har en img fil jeg skal brænde, så plejer
jeg at omdøbe den til iso og windows plejer at komme og spørge om
jeg vil ændre filtypen, og derefter får jeg at vide at filen
muligvis ikke kan bruges hvis jeg omdøber den, nu sker der intet
hvis jeg omdøber den til .iso

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-06 09:47

Henning Lund wrote:

> [...]
> at filen muligvis ikke kan bruges hvis jeg omdøber den, nu
> sker der intet hvis jeg omdøber den til .iso

åben stifinder > funktioner > indstillinger> vis > hide file
extensions for known files types = gem fil typer for kendte
filer. fjerne krydset.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-02-06 09:47

Henning Lund wrote:

> åben stifinder > funktioner > indstillinger> vis > hide file
> extensions for known files types = gem fil typer for kendte
> filer. fjerne krydset.

Jeg takker.