MS Windows
briani 27239
Kontaktpersoner
Fra : Filip

Dato : 15-02-06 16:17

Hej

Jeg ved det jeg er lidt OT, men jeg får ikke nogle svar i den rigtige
gruppe. Mit problem er at jeg gerne vil holde styr på mine kontaktpersoner
med Outlook, men helt generelt har det ikke noget med Outlook at gøre. Jeg
vil gerne høre hvordan I andre holder styr på jeres kontaktpersoner når der
f.eks er nogle som er gift eller har børn. Skriver I dem så sammen til een
kontaktperson eller deler I dem op. Det bliver nemlig et problem når jeg
også fører fødselsdage og mærkedage på. Findes der en smart måde at holde
styr på det, eller hvorfor er det ikke kommet endnu? Jeg tror da ikke jeg
er den eneste der har det problem???

Filip

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-02-06 16:34

Filip skriblede:

> Jeg ved det jeg er lidt OT,

Meget OT

> Jeg tror da ikke jeg er den eneste
> der har det problem???

Muligvis ikke, men du er nok den eneste der
*gør* det til et problem.

--
Lars Fragstrup