MS Windows
briani 27239
Markøren bliver væk
Fra : Per A. Hansen

Dato : 14-02-06 21:45

Hej alle,

markøren på min mus har det med at fryse fast - så man skal gætte sig frem
til, hvor den er. Efter at have indlæst en driver (Labtrec) kan jeg så
lokalisere
den med Ctrl.
Ofte forsvinder den ved brug af Mailwasher-programmet, men andre kan også
gøre det.
For at få den igen skal jeg restarte.
Er der nogen bud på, hvad der sker.
XP - med alle opdateringer.
Virus- og spywaretjekket.

Mvh
P.Hansen

Fra : ck

Dato : 14-02-06 22:57

"Per A. Hansen" <xper.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den med Ctrl.
> Ofte forsvinder den ved brug af Mailwasher-programmet, men andre kan også

----------------------------------

Hvis du kigger tilbage, er der blevet skrevet om det. Stefan Bruhn
19-01-2006

Nu ved jeg ikke hvilken grafikdriver du bruger, men som jeg læste og prøvede
gik jeg tilbage til en ældre Nvidia grafikdriver og det løste mit problem
med musen.

mvh ck

Fra : Per A. Hansen

Dato : 15-02-06 10:09

"ck" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Per A. Hansen" <xper.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> ----------------------------------
>
> Hvis du kigger tilbage, er der blevet skrevet om det. Stefan Bruhn
> 19-01-2006

Indlæg så langt tilbage kom ikke med da jeg oprettede abonnementet.

> Nu ved jeg ikke hvilken grafikdriver du bruger, men som jeg læste og
> prøvede gik jeg tilbage til en ældre Nvidia grafikdriver og det løste mit
> problem med musen.

Det er ganske rigtigt Nvidia det vil jeg arbejde med.
Tak for tipét

/P. hansen

Fra : ck

Dato : 16-02-06 08:52

> Indlæg så langt tilbage kom ikke med da jeg oprettede abonnementet.

> Det er ganske rigtigt Nvidia det vil jeg arbejde med.
> Tak for tipét
>
> /P. hansen

http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/864fc6f093fa52bc/0756be8f168b8ba7?lnk=st&q=dk++cursoren+forsvinder&rnum=1&hl=da#0756be8f168b8ba7

mvh ck