MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP Media Center
Fra : PeetDK

Dato : 14-02-06 19:48

Hej er der ikke der kan hjælpe mig med Win XP Media Center og TV/Radio Tuner
jeg har en Pinnacle PCTV USB2 og når jeg kommer ind på Win XP Media Center
så skriver den at den ikke kan finde noget tuner kort og når jeg bruger det
program der er med til det så kan jeg se det i det program men ikke i Win XP
Media Center og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre så nu håber jeg der er en
der kan hjælpe mig her..

MVH PeetDK

Fra : CarstenGP

Dato : 14-02-06 22:13

"PeetDK" <pklundenator@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke i Win XP Media Center og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre så nu håber

Jeg har også et Pinnacle kort.
Det virker heller ikke med Media Center

Din tuner skal vist understøtte det før det virker.

Fra : Calle.

Dato : 16-02-06 12:25

CarstenGP wrote:
> "PeetDK" <pklundenator@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Jeg har også et Pinnacle kort.
> Det virker heller ikke med Media Center
>
> Din tuner skal vist understøtte det før det virker.
prøv at installere det softvare der var med til kortet, da jeg gjorde det
her kunne MCE også finde kortet.
--
**** Calle ****

Fra : CarstenGP

Dato : 14-02-06 22:19

> [...]
> ikke i Win XP Media Center og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre så nu håber

Tjek lige her: http://kortlink.dk/2ery
Men sammenlign lige med dit modelnummer, før du gør noget...

Fra : CarstenGP

Dato : 14-02-06 22:22

"CarstenGP" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "PeetDK" <pklundenator@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjek lige her: http://kortlink.dk/2ery
> Men sammenlign lige med dit modelnummer, før du gør noget...

Så lige at det var til et internt kort...
Det eneste jeg lige kan se til PCTV USB2 er en manual...
Så du skal nok investere i noget, der er kompatibelt. hvis du vil bruge xp
media center.

Fra : PeetDK

Dato : 15-02-06 16:37

Hvilke et skal man så købe der er et godt kort og ikke for dyret

Fra : Joebbe

Dato : 15-02-06 20:08

> Hvilke et skal man så købe der er et godt kort og ikke for dyret
>
> MVH PeetDK
>
> "PeetDK" <pklundenator@gmail.com> skrev i en meddelelse
Media

Jeg har investeret i et Happauge MCE150 Kit m/ fjernbetjeng til 699 kr.
Det skulle efter sigende være udmærket, og bedre end Pinnacle, da det
angiveligt ikke skulle belaste CPU'en så meget.

Mvh. Joebbe