MS Windows
briani 27239
Musen driller i XP
Fra : Erik

Dato : 14-02-06 14:16

Hejsa

Min mus er begyndt og drille.... Jeg kan køre den længere ud til højre end
man kan se. Det betyder bla. jeg ikke kan "få" fat i min Skype og i nogle
spil kan jeg ikke scroll med musen til højre

Har tjekket for virus og spyware! Og driverne er der ikke rørt ved.

Hvad gøre jeg?

På forhånd tak
Erik

Fra : vk

Dato : 14-02-06 15:03

> [...]
> spil kan jeg ikke scroll med musen til højre
>
> Har tjekket for virus og spyware! Og driverne er der ikke rørt ved.

Giv den en undervognsbehandling med propylalkohol og vatpind.

val

Fra : csm

Dato : 14-02-06 15:27

Har du ikke sat din XP til dual skærm ?

Fra : Erik

Dato : 14-02-06 18:37

> Har du ikke sat din XP til dual skærm ?

Ja, det må jeg have gjort Men nu virker det

Takker og bukker
Erik