MS Windows
briani 27239
uret går for hurtigt!
Fra : rasmus carlsen

Dato : 13-02-06 14:12

Hejsa,

Sidder på en win2000.

Uret går for stærkt! I morgens klokken 10.15 viste den 10.55 ... jeg satte
uret korrekt men allerede klokken 12.00 viste den 12.35. Jeg satte uret igen
men nu og her klokken 13.30 viser den 14.10.

hvordan går det til og hvordan får jeg uret til at gå rigtigt?

Det er arbejdscomputyerren og den er jo forbundet til serveren ... alle
computere går forkert så der er jo nok derude på serveren et sted den er gal
.... det er så vidt jeg ved en windows2000 server.

ras

ras

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 13-02-06 18:07

"rasmus carlsen" <rasmus(PUNKTUM)carlsen@tdcadsl_dot_dk> skrev:

> [...]
>uret korrekt men allerede klokken 12.00 viste den 12.35. Jeg satte uret igen
>men nu og her klokken 13.30 viser den 14.10.

Ja, man så møder du bare efter dit eget ur og går hjem efter computerens
ur i et par dage ... : - )

> [...]

>computere går forkert så der er jo nok derude på serveren et sted den er gal
>... det er så vidt jeg ved en windows2000 server.

Kontakt administratoren af serveren og oplys om problemet.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : rasmus carlsen

Dato : 14-02-06 12:27

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, man så møder du bare efter dit eget ur og går hjem efter computerens
> ur i et par dage ... : - )

- hehe det er jeg faktisk kommet til nogle gange ...

> Kontakt administratoren af serveren og oplys om problemet.

- er sket, men han havde ingen anelse (men hårdt presset gjorde han et eller
andet så nu går det rigtigt)

ras