MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Åbne med bestemt program??
Fra : Mr. Mox

Dato : 13-02-06 13:06

Jeg vil gerne have alle mine billed filer til at åbne sig i ACDSee "af
sig selv" (default?)
Hvor foretager man sådan en indstilling?
Jeg er træt af at de åbnes i diverse Windows programmer hvis jeg ikke
hver gang trykker "åbn med"

Tak mvh. Mr. Mox

Fra : Max

Dato : 13-02-06 13:14

Hej Mox

> Jeg vil gerne have alle mine billed filer til at åbne sig i ACDSee "af
> sig selv" (default?)

I ACDSee klikker du på Tools og vælger File Associations..

Mvh Max

Fra : Pico

Dato : 14-02-06 22:46

Mr. Mox wrote:
> [...]
> Hvor foretager man sådan en indstilling?
> Jeg er træt af at de åbnes i diverse Windows programmer hvis jeg ikke

Når du bruger åben med kog vælger ACDSee er der til venstre nederst i
boksen en mulighed for at sætte et hak oå den valgte type filer hvergang
åbnes med valgte program. Du skal så lige gøre det med den type
billedfiler du ønsker.

Pico

Fra : Mr. Mox

Dato : 15-02-06 10:07

Pico skrev:

> [...]
> boksen en mulighed for at sætte et hak oå den valgte type filer hvergang
> åbnes med valgte program. Du skal så lige gøre det med den type
Tak
mvh Mr. Mox