MS Windows
briani 27239
sfc/scannow
Fra : Joergen

Dato : 12-02-06 16:39

Har 2 XPer "en home med sp1 og en pro med sp2

Når jeg vil rep med sfc/scannow på min PC med XPhomesp1 (sp2 er
install.senere) spørger den efter XPpro med sp2, min home har kun
sp1,hvorimod min pro er med sp2.Men skal det ikke køres fra home uanset den
kun har sp1 ?
mvh.jama

Fra : hcma

Dato : 13-02-06 08:03

"Joergen" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> install.senere) spørger den efter XPpro med sp2, min home har kun
> sp1,hvorimod min pro er med sp2.Men skal det ikke køres fra home uanset

så gør du bare sådan: http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22
m v h
hcma

Fra : Joergen