MS Windows
briani 27239
Macromedia Flash Player 8
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 10:21

Windows XP Pro + SP2.
Som web-browser bruger jeg primært Internet Explorer.

Lige gyldigt hvor mange gange jeg installerer Macromedia Flash
Player 8, så vil den hele tiden installeres igen. Hver gang jeg
kommer hen på en side, der kræver Flash, så er den der:

*BING*
"Dette websted kræver muligvis følgende ActiveX-objekt:
'Macromedia Flash Player 8' from 'Macromedia Inc.'
Klik her for at installere..."

Det virker nærmest som om Internet Explorer ikke rigtigt fatter,
at den altså ER installeret. Det er som om det er blevet værre
her på det seneste... men det kan også være mine nerver, der er
ved at tage skade.

Hvad gør en klog?

-E.G.

Fra : Ricko.

Dato : 13-02-06 11:11

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at den altså ER installeret. Det er som om det er blevet værre
> her på det seneste... men det kan også være mine nerver, der er

Ved ikke hvad en klog ville gøre , men jeg ville prøve at slette den og så
hente en ny fra deres hjemmeside og så se om det hjælper.

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 21:14

Ricko skrev:
> Ved ikke hvad en klog ville gøre , men jeg ville prøve at slette den
> og så hente en ny fra deres hjemmeside og så se om det hjælper.

Jeg bestiller stort set ikke andet end at installere den igen og igen, men
det virker som om at den "falder ud" igen (((og ikke til min fordel!))).

Nu har jeg så lige installeret den for 120. gang. Men jeg tvivler på at
det holder... Suk.

-E.G.