MS Windows
briani 27239
works i win 2000
Fra : Hanne

Dato : 12-02-06 08:42

Hej
så er der et andet problem, som jeg håber I også kan hjælpe med.
Jeg skal have lagt works ind for at kunne få
stavekontrol. i outlook express
men når jeg starter på at indlæse cdén kommer der en boks der siger at
installationen ikke kan fortsætte da der ikke er plads nok, og det kan jeg
ikke forstå for på c drevet er der masser af plads, hvad kan der menes ??
hilsen
hanne

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 11:20

"Hanne" <haAAAma@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke forstå for på c drevet er der masser af plads, hvad kan der menes ??

Hvor meget plads er masser af plads?
mvh / bc

Fra : Hanne

Dato : 12-02-06 14:17

"> >
> Hvor meget plads er masser af plads?
> mvh / bc

Hej
15,4 MB
hilsen
hanne

Fra : Max

Dato : 12-02-06 14:26

Hej Hanne

> 15,4 MB

Works vil sikkert gerne have tyve gange så meget bare
for en minimumsinstallation.

Så hvis du mener MB og ikke GB, ja så er tiden kommet
til en ny og større harddisk.

Mvh Max

Fra : Hanne

Dato : 12-02-06 15:10

"> Hej Hanne

Hej Max
undskyld, undskyld selvfølgelig GB,
hilsen
hanne

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 12-02-06 15:07

On Sun, 12 Feb 2006 14:16:33 +0100, "Hanne" <haAAAma@hongnet.dk> wrote:

>"> >
>>
>Hej
>15,4 MB

Max mener, at Works gerne vil have 20 gange så meget plads. Det er nu nok i
overkanten
Min egen (fulde) Works-installation på min Win2000-PC fylder knap 95 MB, og
det er jo væsentligt mere end de 15,4 MB, du har til rådighed.
--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 17:26

> [...]
> ikke forstå for på c drevet er der masser af plads, hvad kan der menes ??

Hvis du har 15 Gb lyder det lidt mystisk
Prøv at lave en Temp mappe på dit C drev
og kopier hele din work CD ind i den mappe
og prøv så at køre instalationen derfra.
mvh / Bjarne

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 12-02-06 21:27

> [...]

>ikke forstå for på c drevet er der masser af plads, hvad kan der menes ??

Hvilken version af Works forsøger du at installere?

Hvis det er en (æld)gammel version kan det godt tænkes at der kan være
problemer med at programmet ikke kan forstå at der er "så" meget plads.
Specielt version tre og fire var lidt tricky at installere (mange fejl),
selv på datidens hardware.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Hanne

Dato : 12-02-06 22:00

> Hvilken version af Works forsøger du at installere?

** 4,5**

**jeg har lige prøvet at installere det på den bærbare win xp og der var
ingen problemer**
hilsen
hanne

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 12-02-06 23:31

>** 4,5**
>
>**jeg har lige prøvet at installere det på den bærbare win xp og der var
>ingen problemer**

Det er så ikke det samme OS.

Måske kan dette bruges:

http://support.microsoft.com/kb/q225201/

Eller dette:

http://support.microsoft.com/?scid=246573
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : hanne

Dato : 13-02-06 12:19

"> Det er så ikke det samme OS.

> Måske kan dette bruges:

> [...]

Hej Michael
har lige været inde på disse sider og det ser ud til at løsningen er der, så
jeg er spændt på at prøve når jeg kommer hjem.
hilsen
hanne

Fra : Hanne

Dato : 13-02-06 17:01

Hej Michael
tusinde, tusinde tak nu har jeg i over ½ år forsøgt at få den stavekontrol
til at virke, spurgt i samtlige grupper og nu så er den der bare, åh hvor
dejligt.
Det er helt utroligt så mange hjælpsomme brugere der er, men du var den der
kom med løsningen, så atter engang tak.
at det så ikke var setup.exe som de skriver i forklaringen, men install.exe,
var ligeved at hyle mig ud af den, men nu virker det.
mange hilsner Hanne

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 14-02-06 15:55

> [...]

>til at virke, spurgt i samtlige grupper og nu så er den der bare, åh hvor

Tak for tilbagemeldingen. Rart at det virkede.
Nu er der ingen undskyldninger for stavefejl længere ... : = )
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard