Ziggy Stardust
Fra : Hans Møller

Dato : 14-06-01 12:23

Er der nogen, der ved hvem der lavede dette nummer først?
Mvh Hans

Fra : Jacob

Dato : 14-06-01 12:34

"Hans Møller" <Hans@emdrupborg.dk> wrote in message
> Er der nogen, der ved hvem der lavede dette nummer først?
> Mvh Hans

David Bowie

Fra : Søren Thuesen

Dato : 14-06-01 13:08

Jacob wrote:

> "Hans Møller" <Hans@emdrupborg.dk> wrote in message
> >

> David Bowie

Fra LP-en "Ziggy Stardust and the Spiders from Mars" - en kanonplade -
stadigvæk!

--
Søren

Fra : nikolaj borg

Dato : 14-06-01 13:48

"Jacob" <oxygen@mail.tele.dk> wrote in message
> David Bowie

Er det ikke en underdrivelse? Er det ikke mere korrekt at sige, at han _var_
Ziggie Stardust? I så tilfælde ville det nok være kikset, hvis det var en
anden, der indspillede nummeret først

/Nikolaj

Fra : Hans Møller

Dato : 14-06-01 14:31

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message

> [...]
_var_
> Ziggie Stardust? I så tilfælde ville det nok være kikset, hvis det var en

Kan det passe, at Bauhaus lavede en cover eller husker jeg bare galt?

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 14-06-01 14:45

"Hans Møller" wrote:

> _var_
> Kan det passe, at Bauhaus lavede en cover eller husker jeg bare galt?

Den er god nok - den er dog kun udgivet på single. Men det er
en rigtig fed version - bowies egen lyder lidt tynd bagefter..

Ulrik Magnusson

--
"Patriotism is the virtue of the vicious"
Oscar Wilde

Fra : kautaq

Dato : 14-06-01 20:20

Ulrik Magnusson wrote:

> Den er god nok - den er dog kun udgivet på single. Men det er
> en rigtig fed version - bowies egen lyder lidt tynd bagefter..

Det må man sige.
Den findes dog på nogle af de "greatest" som man kan købe
med Bauhaus bl.a. Bauhaus 1979-1983.
Og det var det nummer gruppen slog igennem med i England.

...who killed Mr. moonlight, in the shadow of his smile

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq