MS Windows
briani 27239
Ingen lyd
Fra : Ryan Andersen

Dato : 08-02-06 15:21

Pludselig kan jeg ikke afspille musik på windows medieplayeren. Lydkortet er
SoundBlaster Live 5.1 og det virker. Ingen fejl i enhedshåndteringen, ingen
fejl i mixerindstillinger og der er lyd i begge højttalere. når de testes i
mixeren. Dirext X-test er også i orden. Jeg har prøvet at hente en ny
version af playeren, men det hjalp heller ikke. Jeg er helt på bar bund. Der
er udslag som der skal være, når der spilles musik, men altså ingen lyd i
højttalerne ?????.

Fra : Ryan Andersen

Dato : 08-02-06 17:06

Problemet løst. Af uforklarlige årsager var der pludselig kryds i
volume-mute. XP vil åbenbart selv bestemme....

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 21:16

Ryan Andersen wrote:
> Problemet løst. Af uforklarlige årsager var der pludselig kryds i
> volume-mute. XP vil åbenbart selv bestemme....

Den slags kan ske, hvis man spiller for dårlig musik!

-E.G.