MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Forbindelsesproblemer
Fra : Peter Hansen

Dato : 08-02-06 12:37

Hej til gruppen

Har et problem efter nyformatering af Win Xp pro.
Mit netkort er indstaleret korrekt og jeg kan se at det opfanger at der er
forbindelse.
Jeg har sat det til at det selv at finde indstillingerne under Lan
forbindelse
Under egenskaber for Lan er der tilsluttet
Kliensprogram for Microsoft nerværk
Fil og udskriftsdeling
Qos pakkeplanlægning
internetprotokol (TCP/IP).

Problemet er at når jeg prøver at logge på internettet så står der at der
ikke er forbindelse

Hvad kan problemet være ( Bær over med mig er ikke så meget inde i disse
ting)

Hilsen
Peter

Fra : Peter Hansen

Dato : 08-02-06 12:45

Ser nu at jeg ikke har en 1394 forbindelse under netværksforbindelser kan
det være fejlen og evt hvordan får jeg det sat ind

Hilsen
peter

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-02-06 19:05

Peter Hansen wrote:
> Ser nu at jeg ikke har en 1394 forbindelse under
> netværksforbindelser kan det være fejlen

Nej, det er en firewire forbindelse. Hvilket Internet har du? har
du en IP-adresse? (Start -> Kør -> cmd -> ipconfig)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Peter Hansen

Dato : 09-02-06 08:46

Hej Mikael tak for dit svar jeg har en alm adsl forbindelse fra TDC og det
mærkelige er at når jeg stikket stikket i min bærbare ja så registrerer den
bare proxyindstillinger og går på nettet.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-02-06 18:15

Peter Hansen wrote:
> Hej Mikael tak for dit svar jeg har en alm adsl forbindelse
> fra TDC og det mærkelige er at når jeg stikket stikket i min
> bærbare ja så registrerer den bare proxyindstillinger og går
> på nettet.

Har du tjekket om indstillingerne på den er de samme som på den
bærbare?
Har du kørt guiden til netværk?
Får du en IP-adresse? (Start -> Kør -> cmd -> ipconfig)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund