MS Windows
briani 27239
Java problem !
Fra : Steen

Dato : 07-02-06 19:26

Jeg har pludselig fået problemer med netbank.

Når jeg forsøger at åbne siden til banken bliver skærmen sort. Jeg har
forsøgt at afinstallere java. Så åbner den godt nok siden til banken, men
gør opmærksom på at jeg skal installere java.
Når jeg så gør det, sker det samme igen, sort skærm.
Det er ikke banken den er gal med, jeg har ingen problemer på bærbar pc.

Hilsen Steen

Fra : CarstenGP

Dato : 08-02-06 07:43

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg så gør det, sker det samme igen, sort skærm.
> Det er ikke banken den er gal med, jeg har ingen problemer på bærbar pc.

Prøv at gå ind i tilføj/fjern programmer og fjern alt det JAVA (Sun) du kan
finde.
Slet derefter både dine cookies og midlertidige internetfiler i explorer:
(funktioner>internetindstillinger)

Gå derefter ind og hent og installer Java virtual machine:
http://www.hamshahri.org/msjavx86.exe
(Du skal nok køre windowsupdate bagefter)

Så tror jeg din netbank kører igen.

Jeg har lavet den fejl utallige gange... Havde sågar en PC der gik ned på
explorer konstant, indtil SUN's JAVA blev fjernet.
og jeg installerer af den grund ALDRIG noget fra SUN.

Fra : Steen

Dato : 08-02-06 11:02

> [...]
> explorer konstant, indtil SUN's JAVA blev fjernet.
> og jeg installerer af den grund ALDRIG noget fra SUN.

Hej Carsten.

Tak for hjælpen, det var lige det der skulle til... Alt funker igen.

Mvh. Steen

Fra : CarstenGP

Dato : 08-02-06 18:32

> Hej Carsten.
>
> Tak for hjælpen, det var lige det der skulle til... Alt funker igen.
>
> Mvh. Steen

Ja, der ser du