MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Se video klip
Fra : J. Stenbak [9800]

Dato : 07-02-06 15:32

Hej - Når jeg forsøger at se videoklip med Windows Mediaplayer 10 får jeg at
vide, at jeg skal hente nedenstående. Men når jeg så forsøger at installere
kan jeg ikke, idet jeg forsøger at installere er engelsk og min Windows XP
er dansk.
Hvordan kommer jeg videre?

Windows XP SP1 Update: Watch TV Shows Recorded by Media Center PCs on Other
Windows XP PCs

Q810243_WXP_SP2_x86_ENU.exe

Fra : jda

Dato : 07-02-06 16:16

On Tue, 7 Feb 2006 15:32:15 +0100, J. Stenbak [9800] came up with this
fine idea in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> Hvordan kommer jeg videre?

> Windows XP SP1 Update: Watch TV Shows Recorded by Media Center PCs on Other

Opdaterer til SP2.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a
Det bør du nok gøre under alle omstændigheder.
--
Jakob

Fra : JSH [9800]

Dato : 07-02-06 16:33

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det bør du nok gøre under alle omstændigheder.

Det er sket for længe siden!

Fra : jda

Dato : 07-02-06 17:05

Tue, 7 Feb 2006 16:32:56 +0100, JSH [9800] følte behov for at lette sit
hjerte og sagde derfor i dk.edb.system.ms-windows:

> "jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> Det er sket for længe siden!

Du skal også huske at det er MPEG-2 så du skal have en eller anden dvd
player installeret, jvf. http://support.microsoft.com/?kbid=810243
--
Jakob
Sæt turbo på din Firefox:

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 07-02-06 21:26

"J. Stenbak [9800]" skrev
> videoklip
> Hvordan kommer jeg videre?

En anden mulighed end at lappe på Media Playeren,
er at installere en anden player som ikke er så afhængig af
sine omgivelser m.h.t. codes, filformater, dvd-afspilning etc.

VLC media player er freeware
- og kan afspille en masse forskellige
typer video klip og DVD-er.

Prøv