MS Windows
briani 27239
Finde licenskoden
Fra : Gunnar007

Dato : 05-02-06 21:54

Jeg står og skal sætte en ny processor i min pc med win xp pro sp2 dk på.
Samtidgit trænger den til en formatering, da jeg har "sjove" fejl i
iexplorer.
Det er en købt og betalt licens, men jeg kan dælen dulme ikke finde koden
nogen steder.
Er der nogen måde hvorpå jeg kan se min indtastede licenskode, som jeg
startede pc op med, og aktiverede over nettet, i sin tid ?

Hilsen G

Fra : jda

Dato : 05-02-06 22:08

On Sun, 5 Feb 2006 21:54:19 +0100, Gunnar007 came up with this fine idea
in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> Er der nogen måde hvorpå jeg kan se min indtastede licenskode, som jeg
> startede pc op med, og aktiverede over nettet, i sin tid ?

Everest Home edition Kan hentes her:
http://www.lavalys.com/news.php?article=31&selcat=PR&lang=en
Den finder dit XP licens # sammen med en hel masse andet om din maskine
--
Jakob

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-02-06 23:15

jda skrev:

>Everest Home edition Kan hentes her:
>http://www.lavalys.com/news.php?article=31&selcat=PR&lang=en

Det kan der vist ikke mere.

>Den finder dit XP licens # sammen med en hel masse andet om din maskine

Det kan jeg ikke lige få min til. Hvor er du det henne?

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-02-06 23:16

Asbjørn M. Nielsen skrev:

>Det kan der vist ikke mere.

>Det kan jeg ikke lige få min til. Hvor er du det henne?

He he. Der skulle selvf. stå 'hvor ser du det henne?'

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : jda

Dato : 05-02-06 23:34

On Sun, 05 Feb 2006 23:16:21 +0100, Asbjørn M. Nielsen came up with this
fine idea in dk.edb.system.ms-windows:

> He he. Der skulle selvf. stå 'hvor ser du det henne?'

En kyebord er en værds ting
--
Jakob

Fra : jda

Dato : 05-02-06 23:32

On Sun, 05 Feb 2006 23:14:45 +0100, Asbjørn M. Nielsen came up with this
fine idea in dk.edb.system.ms-windows:

> Det kan der vist ikke mere.

> Det kan jeg ikke lige få min til. Hvor er du det henne?

Der er da heller ikke noget gratis længere :¤) Men så må man have fat i
forgængeren, Aida32, den kan man stadig få fat i på
http://www.majorgeeks.com/download181.html
--
Jakob

Fra : John

Dato : 06-02-06 05:20

"jda" skrev i en meddelelse

> Der er da heller ikke noget gratis længere :¤) Men så må man have fat i
> forgængeren, Aida32, den kan man stadig få fat i på
> http://www.majorgeeks.com/download181.html

Belarc Advisor viser bl a licens koder:
http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Den go'e gamle Everest 1.51 kan stadig hentes her:
http://oldversion.com/program.php?n=everesthome

Mvh John

Fra : kimila

Dato : 07-02-06 13:25

> Den go'e gamle Everest 1.51 kan stadig hentes her:
> http://oldversion.com/program.php?n=everesthome

Hej.

Jeg har lige prøvet dette program men den produkt nøgle den kommer med er
ikke den samme som står på den label der sidder på min pc, hvorfor.

Kører Win XP home.

Pc'eren er en Fujitsu Siemens Scaleo T med en licens som sidder på toppen af
kabinettet.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : jda

Dato : 07-02-06 13:32

On Tue, 7 Feb 2006 13:24:39 +0100, kimila came up with this fine idea in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> Kører Win XP home.
>
> Pc'eren er en Fujitsu Siemens Scaleo T med en licens som sidder på toppen af

Er den kommet med en alm. XP cd eller med en restore cd/dvd?
--
Jakob

Fra : Edmund

Dato : 07-02-06 15:43

kimila wrote:

> [...]
> hvorfor.
> Kører Win XP home.
>
> Pc'eren er en Fujitsu Siemens Scaleo T med en licens som sidder på

Min gamle Fujitsu Siemens SCALEO 400 bruger også en anden nøgle end der
står på label.
Nøglen står i WINNT.SIF på XP restore cd´en

--
Mvh Edmund

Fra : kimila

Dato : 07-02-06 19:41

> Min gamle Fujitsu Siemens SCALEO 400 bruger også en anden nøgle end der
> står på label.
> Nøglen står i WINNT.SIF på XP restore cd´en

Jamen, det gør den da også, tak for henvisningen Edmund.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Torben

Dato : 06-02-06 08:23

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan der vist ikke mere.

> Det kan jeg ikke lige få min til. Hvor er du det henne?

under operativ system
--
Mvh Torben

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 06-02-06 09:24

Torben skrev:

>"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse

>under operativ system

Ikke hos mig. Jeg har version 2.20

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Torben

Dato : 06-02-06 09:39

> Ikke hos mig. Jeg har version 2.20
>
> --
> Asbjørn M. Nielsen

ok kender ikke 2.20 min er 1.51
--
Mvh Torben

Fra : Torben

Dato : 06-02-06 09:53

> ok kender ikke 2.20 min er 1.51

du ka se meget mere her
http://www.lavalys.com/products/screenshots.php?pid=3&lang=en
--
Mvh Torben

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 06-02-06 11:10

Torben skrev:

>du ka se meget mere her
>http://www.lavalys.com/products/screenshots.php?pid=3&lang=en

Den henviser jo til EVEREST Ultimate Edition (betalingsversion?) og ikke om
EVEREST Home Edition som er den jeg har.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Torben

Dato : 06-02-06 11:32

> Den henviser jo til EVEREST Ultimate Edition (betalingsversion?) og
> ikke om
> EVEREST Home Edition som er den jeg har.

jo men den viser det samme som i min. Så har jeg ikke flere idéer.
--
Mvh Torben

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 06-02-06 14:59

Torben skrev:

>"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse

>jo men den viser det samme som i min. Så har jeg ikke flere idéer.

Nu har jeg så haft installeret version 2.20, 2.10 og 1.51 og det er kun i ver.
1.51 man kan se koden

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 06-02-06 16:55

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse news:43e75631$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Torben skrev:

Jeg har et smart lille stykke værktøj der kan det.
Er uploadet i news:dk.binaer under "Keyfinder"

Fra : StoneWare

Dato : 06-02-06 16:05

> Ikke hos mig. Jeg har version 2.20

Findes i Ultimate Edition 2006 / ver 2.50.480...................

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 06-02-06 18:07

StoneWare skrev:

>Findes i Ultimate Edition 2006 / ver 2.50.480...................

Det er jo ikke betalingsversion, ikke? Min er Home Edition.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 06-02-06 18:09

Asbjørn M. Nielsen skrev:

>Det er jo ikke betalingsversion, ikke? Min er Home Edition.
^^^^^
Se bort fra det. Jeg skal lære at læse det før jeg sender det

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Jim

Dato : 06-02-06 00:37

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.lavalys.com/news.php?article=31&selcat=PR&lang=en
> Den finder dit XP licens # sammen med en hel masse andet om din maskine

Det står også i din regedit.

Fra : jda

Dato : 06-02-06 00:46

On Mon, 6 Feb 2006 00:36:55 +0100, Jim came up with this fine idea in
dk.edb.system.ms-windows:

> "jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> Det står også i din regedit.

Det andet er bare nemmere. Specielt hvis man følger det link jeg har givet
længere nede i tråden. Jeg var ikke klar over at Lavalys havde helt stoppet
med den gratis version
--
Jakob
Speed up your Firefox:

Fra : Edmund

Dato : 06-02-06 05:27

Jim wrote:

> Det står også i din regedit.

Hvor?

--
Mvh Edmund

Fra : Palle Hansen

Dato : 06-02-06 12:43

Jim wrote:

> Det står også i din regedit.

Den står ikke i klar tekst, som den gjorde i win9x. For at hive den ud,
skal der laves nogle beregninger

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-02-06 13:41

Jim wrote:
> Det står også i din regedit.

Ikke som læsbar tekst - jeg har lige søgt efter de første 5 tegn i min
kode - og de findes ikke i regbasen.

Jan

Fra : Gunnar007

Dato : 07-02-06 20:59

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen måde hvorpå jeg kan se min indtastede licenskode, som jeg
> startede pc op med, og aktiverede over nettet, i sin tid ?

Jeg takker for hjælpen..
Nu mangler jeg blot lidt kølepasta til den nye processor, så er jeg
kørende..

Hilsen G

Fra : jda

Dato : 07-02-06 21:53

Tue, 7 Feb 2006 20:59:09 +0100, Gunnar007 følte behov for at lette sit
hjerte og sagde derfor i dk.edb.system.ms-windows:

> "Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg takker for hjælpen..

Velbekomme

> Nu mangler jeg blot lidt kølepasta til den nye processor, så er jeg
> kørende..

Det kan vi (TINW) nok ikke klare over usenet.

--
Jakob
Sæt turbo på din Firefox: