MS Windows
briani 27239
Vista
Fra : sharky

Dato : 05-02-06 21:45

Er der nogen der ved om Windows Vista Beta kan køre alle programmer og de
nyeste spil uden problemer?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-02-06 05:48

Den Sun, 5 Feb 2006 21:45:05 +0100, skrev sharky :

> Er der nogen der ved om Windows Vista Beta kan køre alle programmer og de
> nyeste spil uden problemer?

Et temmeligt bredt formuleret spørgsmål. Enten må du tage til takke med
et ligeså bredt svar, eller komme med specifikke programmer/spil.

--
Kent Oldhøj

Fra : sharky

Dato : 06-02-06 13:43

> Et temmeligt bredt formuleret spørgsmål. Enten må du tage til takke med
> et ligeså bredt svar, eller komme med specifikke programmer/spil.

ok, hvad med:

Office 2003, Photoshop CS, Dreamweaver, VS .Net.

Battlefield 2, NFS Most Wanted, FEAR, Pro Evolution Soccer 5, Empire Earth
II og generelt nye spil.

Fra : ck

Dato : 06-02-06 10:55

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om Windows Vista Beta kan køre alle programmer og de
> nyeste spil uden problemer?
---------------------------------------

Når det er en Beta udgave, kan jeg ikke forstille mig der er nogen garanti
på noget.

mvh ck

Fra : Max

Dato : 06-02-06 10:57

Hej sharky

> Er der nogen der ved om Windows Vista Beta kan køre alle programmer
> og de nyeste spil uden problemer?

Hvis den kunne det, ja så var den til salg i butikkerne.

Mvh Max

Fra : ///M

Dato : 06-02-06 15:30

sharky wrote:
> Er der nogen der ved om Windows Vista Beta kan køre alle programmer
> og de nyeste spil uden problemer?

Uden problemer: Nej
Med lidt tweaken og tuning: Måske!

Hvad er din årsag til at hoppe over på et beta OS med andet formål end at
teste? Kom igang og fortæl os om det, ellers vent til det er stabilt og
driverne til dit grafikkort og lydkort m.m. findes.

///M

Fra : sharky

Dato : 06-02-06 16:26

> Hvad er din årsag til at hoppe over på et beta OS med andet formål end at
> teste? Kom igang og fortæl os om det, ellers vent til det er stabilt og
> driverne til dit grafikkort og lydkort m.m. findes.

Det var for at teste. XP kører jo fint nok. Men hvis der ikke er drivere til
lydkort, grafikkort osv. er det vidst ligemeget.