MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp tom dialogboks
Fra : Leif Christensen

Dato : 05-02-06 10:53

Hejsa
Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg skal sætte naboens pc op med home
bankning, men der kommer bare en tom dialogboks
( mangler grafik ) hvor retter man det? maskinen er ny installeret med xp!
Andre hjemmesider kommer det godt nok frem, ( dem jeg har set) banken er
Sparnord.

venlig hilsen
Leif Christensen

Fra : Edmund

Dato : 05-02-06 11:07

Leif Christensen wrote:
> [...]
> ( mangler grafik ) hvor retter man det? maskinen er ny installeret
> med xp! Andre hjemmesider kommer det godt nok frem, ( dem jeg har

Ny installeret?
Mangler den så ikke Java Virtual Machine eller Sun-Java

https://www.sparnord.dk/bank/hjaelp/faq/svar/systemkrav.article

--
Mvh Edmund

Fra : Leif Christensen

Dato : 05-02-06 11:21

Tak for hjælpen
Leif

Fra : O. Skjold

Dato : 05-02-06 11:08

"Leif Christensen" <leifchr@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> [...]
> Andre hjemmesider kommer det godt nok frem, ( dem jeg har set) banken er

RTFM Har du læst hvad der ret tydeligt står på Sparnord's egen side:

"Netbank og Windows XP
Hvis du har fået ny PC med Windows XP eller har du formateret din PC mangler
du sandsynligvis Java. Du kan hente Java Virtual Machine her"

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Calle.

Dato : 05-02-06 12:18

Leif Christensen wrote:
> [...]
> ( mangler grafik ) hvor retter man det? maskinen er ny installeret
> med xp! Andre hjemmesider kommer det godt nok frem, ( dem jeg har

du mangler sikkert at installere jave, det er ikke standard i XP

--
**** Calle ****