MS Windows
briani 27239
Proceslinie gemmer sig.
Fra : wm

Dato : 04-02-06 15:39

Hej

Jeg har et lille irreterende problem.
På skrivebordet har jeg proceslinien - fint.
Når jeg åbner et hvilket som helst skærmbillede, forsvinder proceslinien -
ufint.

Hvordan er det lige at jeg får proceslinien til at stå fast i bunden af
skærmen - uanset skærmbillede??

Jeg har prøvet at låse proceslinien uden succes.

Jeg mangler et godt hint

mvh

m mathisen

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 04-02-06 15:50

"wm" <louxxxmic@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:43e4bc84$0$2420$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har prøvet at låse proceslinien uden succes.

Højreklik proceslinien - Egenskaber og bevar øverst.

Fra : Gossa

Dato : 04-02-06 16:20

> Højreklik proceslinien - Egenskaber og bevar øverst.

Jeg vil også mene at det er det rigtige svar....!

Fra : Madsen

Dato : 04-02-06 16:22

wm wrote:
> [...]
> af skærmen - uanset skærmbillede??
>
> Jeg har prøvet at låse proceslinien uden succes.

Højreklik proceslinien - Egenskaber- fjern flueben i "skjul proceslinjen
automatisk"
--
Hilsen Madsen