MS Windows
briani 27239
emulationssoftware?
Fra : JcLind

Dato : 02-02-06 18:45

Jeg vil spille Sims 2 for første gang.
Jeg får at vide at jeg skal lukke ned for emulationssoftwaren til
cd/dvd.

Hva fa*n er så lige det?

Det må være et program, der kører, men i hvilken forbindelse, jeg kan jo
ikke lukke det hele ned.

VH jakob

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-02-06 19:43

JcLind skrev:
> Jeg vil spille Sims 2 for første gang.
> Jeg får at vide at jeg skal lukke ned for emulationssoftwaren til
> cd/dvd.
>
> Hva fa*n er så lige det?

Du har et eller andet program installeret til at anvende
virtuelle CD/DVD drev.

Nero Image Drive ?
Alcohol 120% ?
Daemon Tools ?
Andet ?

--
Peter J

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-02-06 22:42

"Peter Jensen" <peter@lovelyspam.spateldask.dk> skrev i en meddelelse

> Du har et eller andet program installeret til at anvende
> virtuelle CD/DVD drev.
>
> Nero Image Drive ?
> Alcohol 120% ?
> Daemon Tools ?
> Andet ?
>
> --
> Peter J

Eller det mest typiske: Clone CD

Kurt

Fra : JcLind

Dato : 04-02-06 09:31

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

Det viser sig at være et gammelt problem. Sims2 kan ikke spilles, hvis
der er indstalleret værktøjer til kopiering af cd/dvd.
Jeg har slettet clonecd/dvd2 og nu kører det.

Det er osse ligemeget, for jeg bruger faktisk dvdshrink for det meste

vh jakob