MS Windows
briani 27239
XP Pro registrering
Fra : sailor99

Dato : 01-02-06 23:12

Har netop geninstalleret XP Pro ( originalt med licens) på min bærbare. Nu
beder systemet om registrering inden 30 dage. Skal jeg blot gøre det? Eller
bare ignorere? - Det er jo blevet registreret tidligere.

Mvh
Georg

Fra : MRN

Dato : 01-02-06 23:15

> [...]
> Eller
> bare ignorere? - Det er jo blevet registreret tidligere.

Den spørger nok nærmere om du vil aktivere, gør den ikke?

Men det siger du bare ja til - det er jo en fuldt ud lovlig installation du.
Det skal man gøre, hver gang man geninstallerer det. Skide irriterende, men
nødvendigt...

Mvh
MRN

Fra : sailor99

Dato : 01-02-06 23:32

"MRN" <hvadtrorduselv@haha.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
du.
> Det skal man gøre, hver gang man geninstallerer det. Skide irriterende,

Hej!
Tak for svaret - det er det, den gør. For at gøre det behøver den vel ikke
være på nettet?

Mvh
Georg

Fra : MRN

Dato : 01-02-06 23:40

> Hej!
> Tak for svaret - det er det, den gør. For at gøre det behøver den vel ikke
> være på nettet?

Jo, enten skal den være på nettet, eller også skal du ringe op til det
gratis Microsoft-nummer den selv foreslår. Men det er klart det letteste med
nettet. Igennem telefonen, skal man vist indtaste en helvedes lang kode,
sådan som jeg har forstået det...
Men husk lige at som minimun installere SP2, inden du slippe din computer
løs på nettet

Mvh
MRN

Fra : sailor99

Dato : 01-02-06 23:48

> [...]
> sådan som jeg har forstået det...
> Men husk lige at som minimun installere SP2, inden du slippe din computer

Endnu engang tak!

Mvh
Georg

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 01-02-06 23:47

> [...]
>
> Men det siger du bare ja til - det er jo en fuldt ud lovlig installation du. Det skal man gøre, hver gang man geninstallerer det.

Ikke nødvendigvis hvis du læser tidligere indlæg, men nu er det vel
heller ikke hver måned eller måske år man laver en geninstallation.