MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Media Player - please help
Fra : Plonk

Dato : 31-01-06 14:12

Øøee Er der virkelig ingen herinde, der kan fortælle hvordan jeg får
Radiotuner delen fra 9 over i Mediaplayer 10 så jeg kan høre radio ?? Eller
for lagt Mp 9 på xp pro. Jeg har prøvet, men den vil ikke... siger der
allerede ligger en nyere version, selvom jeg har afinstalleret 10 eren ???

Fra : emj

Dato : 31-01-06 16:18

Plonk skrev:

>Øøee Er der virkelig ingen herinde, der kan fortælle hvordan jeg får
>Radiotuner delen fra 9 over i Mediaplayer 10 så jeg kan høre radio ??

Du skal ikke have noget overført fra 9éren.
Du skal i Mediaplayer 10 vælge GUIDE og klikke på "radio turner".

Hilsen emj

Fra : Plonk

Dato : 01-02-06 11:16

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
> Plonk skrev:
>
> Du skal ikke have noget overført fra 9éren.
> Du skal i Mediaplayer 10 vælge GUIDE og klikke på "radio turner".

Det var jo nemt Takker