MS Windows
briani 27239
Problem med at brænde med XP
Fra : JS

Dato : 31-01-06 10:26

Hejsa

Jeg har en maskine hvor jeg vil bruge XP´s brænderprogram til at brænde med.
Men der sker noget mærkeligt, når jeg sætter en dvd skive i mit dvd drev, så
kan jeg se i stifinderen at den ændrer sig til at der istedet for dvd-drev
pludselig står cd-drev og jeg kan ikke få lov til at brænde filerne.

Er der nogen der har nogen erfaring med at brænde i xp og kan forklare mit
mærkelige fænomen ???

Jan

Fra : emj

Dato : 31-01-06 11:15

JS skrev:

>Er der nogen der har nogen erfaring med at brænde i xp og kan forklare mit
>mærkelige fænomen ???

Du kan ikke brænde en DVD med XPs indbyggede brænderprogram. Det kan
kun bruges til at brænde cd-er med.

Hilsen emj