Renoverede kalibre, hvor??
Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-02-06 19:31

Til min Zuki Swift skal der snart nogle "nye"
kalibre på, som er 100 i orden.
Spørgsmålet er bare hvor de skal komme fra,
ud over fra den dyre Zuki pusher.
Der må findes nogle "alternative" leverandører.

Fra : Propellen

Dato : 25-02-06 19:36

Andersen [3650] skrev:
> Til min Zuki Swift skal der snart nogle "nye"
> kalibre på, som er 100 i orden.
> Spørgsmålet er bare hvor de skal komme fra,
> ud over fra den dyre Zuki pusher.
> Der må findes nogle "alternative" leverandører.

B&U

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-02-06 20:07

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse

> B&U

Og hvem er B&U lige ???

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-06 20:39

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> "Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse

> Og hvem er B&U lige ???

Børn & Ungdomsafdelingen

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 25-02-06 20:49

Tom wrote:

> Børn & Ungdomsafdelingen

Mon de kan vise ham videre til Bak & Uhrenfeldt ?

/Brian

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-02-06 09:24

> "Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Børn & Ungdomsafdelingen

De er kun leveringsdygtige i Kaj og Andrea o.l.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-02-06 20:07

Andersen [3650] wrote:
> Til min Zuki Swift skal der snart nogle "nye"
> kalibre på, som er 100 i orden.
> Spørgsmålet er bare hvor de skal komme fra,
> ud over fra den dyre Zuki pusher.
> Der må findes nogle "alternative" leverandører.

Mekonmen og lign.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-02-06 23:03

Andersen [3650] wrote:
> Til min Zuki Swift skal der snart nogle "nye"
> kalibre på, som er 100 i orden.
> Spørgsmålet er bare hvor de skal komme fra,
> ud over fra den dyre Zuki pusher.
> Der må findes nogle "alternative" leverandører.

www.ftz.dk
www.mekonomen.dk
www.thansen.dk

Ovennævnte har måske det du søger.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-02-06 09:23

> www.ftz.dk
Login påkrævet

> www.mekonomen.dk
Login påkrævet

> www.thansen.dk
Har kun klodser

FTZ og B&U er samme bolledej.

Andre alternativer???
Eller et login måske.

Fra : alexbo

Dato : 26-02-06 10:14

"Andersen skrev

> Login påkrævet

Du efterspurgte nogle alternative leverandører, det er de pågældende.
På deres hjemmesider kan du se hvor de bor, og deres telefonnummer, så burde
du kunne finde ud af resten selv.

mvh
Alex Christensen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-02-06 10:14

Andersen [3650] wrote:

> Login påkrævet

> Login påkrævet

> Har kun klodser

Måske det ville hjælpe lidt, hvis du fortalte hvilken årgang samt model det
drejer sig om

> FTZ og B&U er samme bolledej.
>
> Andre alternativer???
> Eller et login måske.

Jeg er godt klar over, at FTZ og Mekonomen kræver login, men der står da
ellers telefonnumre/adresser til dem på siderne

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Niels Bengaard

Dato : 26-02-06 10:46

> Til min Zuki Swift skal der snart nogle "nye"
> kalibre på, som er 100 i orden.
> Spørgsmålet er bare hvor de skal komme fra,
> ud over fra den dyre Zuki pusher.
> Der må findes nogle "alternative" leverandører.

Du bor jo tæt på Frederikssund, så prøv at ringe til FTZ i Frederikssund og
Frederikssund Bremseservice (http://www.autoco.dk/) og hør hvem der er
billigst.

Niels