Advarsel Achtung !!! Trixs tyve
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-06 19:12

Læste lige denne

Dette skete for mig ude foran et indkøbscenter, det kunne ske for dig!

Sådan virker svindelnummeret:
To unge 18-årige piger kommer over til din bil, mens du er ved at pakke dine
varer ned. De begynder at pudse din forrude imens deres bryster er ved at
falde ud af deres små t-shirts.
Det er umuligt ikke at se på, og når du derefter tilbyder dem en skilling
for deres indsats, afslår de, og be`r om et lift til det næste supermarked
istedet.
Du siger selvfølgelig ja, og de hopper ombord.
Når du kører ud fra parkeringspladsen begynder de at have sex med hinanden.
Så kravler en af dem om på forsædet og begynder at tilfredsstille dig oralt,
imens den anden stjæler din tegnebog.
Jeg fik min tegnebog stjålet sidste lørdag, mandag, 2 gange tirsdag, onsdag
og igen idag.

I er hermed advaret!

P.E.

Fra : Leonard

Dato : 24-02-06 19:16

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote:

>Jeg fik min tegnebog stjålet sidste lørdag, mandag, 2 gange tirsdag, onsdag
>og igen idag.

Du er sgu hurtig til at anskaffe en ny tegnebog
- om jeg har ondt af dig?
Næh ... der var vel ingen penge i ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-02-06 19:22

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse

> To unge 18-årige piger kommer over til din bil, mens du er ved at pakke
> dine varer ned. De begynder at pudse din forrude imens deres bryster er
> ved at falde ud af deres små t-shirts.

HVOR er det center???, det kan kun gå for langsomt ;).

Fra : Bagmanden

Dato : 24-02-06 20:07

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> HVOR er det center???, det kan kun gå for langsomt ;).

Dammit guyz - jeg har flere gange prøvet det, og undrer mig over
at det først er nu det er kommet til DK!

Kig lige på det sidste/nederste billede på denne side:
http://zillyink.dk/tour_de_vin.htm
og I kan se hun har sprayflaske, svamp, klud, miniskørt og BH-top
på!

Jeg havde en gammel malerspand med låg fyldt med mudder, som jeg
kunne pløre på forruden inden jeg landede på rastepladsen.

--
F.B.

Fra : Bagmanden

Dato : 24-02-06 20:09

Bagmanden wrote:

Jeg glemte at slutte med en
--
F.B.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-06 19:50

> [...]
> tilfredsstille dig oralt, imens den anden stjæler din tegnebog.
> Jeg fik min tegnebog stjålet sidste lørdag, mandag, 2 gange tirsdag,

Fint, tak for det.

Øh, jeg har et par vigtige spørgsmål.

1. Hvor er det henne?
2. Hvor kan man købe billige tegnebøger?
3. Hvordan får man hurtigt en beskidt forrude?

--
Tom

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 24-02-06 20:20

> Øh, jeg har et par vigtige spørgsmål.
>
> 1. Hvor er det henne?
> 2. Hvor kan man købe billige tegnebøger?
> 3. Hvordan får man hurtigt en beskidt forrude?

I nærheden af Løvbjerg parkeringen i Skanderborg Eller måske på den lille
ved cykelhandleren ;oo))))))))

MVH Hans

Fra : Thomas J.

Dato : 24-02-06 20:27

Den Fri, 24 Feb 2006 19:50:07 +0100 sendte "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> følgende røgsignaler:
>3. Hvordan får man hurtigt en beskidt forrude?

Du skal bare ringe til Laila på nr. 2561......nåh, undskyld....du
skrev "forrude" ....*G*

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 24-02-06 20:23

> [...]
> tilfredsstille dig oralt, imens den anden stjæler din tegnebog.
> Jeg fik min tegnebog stjålet sidste lørdag, mandag, 2 gange tirsdag,

Uha din gamle b.., troede ikke dit behov var i den størrelsesorden.

MVH Hans

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-06 21:07

Godag Hans

Ja jeg sælger jo godt nok også tegnebøger

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Rune Larsen

Dato : 25-02-06 11:56

P.E. wrote:
> Ja jeg sælger jo godt nok også tegnebøger

Det er måske DIG, der var klædt ud i miniskørt og stram t-shirt?

Mvh Rune

Fra : Klaus Andersen

Dato : 26-02-06 09:35

"Rune Larsen" <tazlyold@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er måske DIG, der var klædt ud i miniskørt og stram t-shirt?
>
> Mvh Rune

Uurgh - jeg får det helt dårligt

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-02-06 23:11

Per Emborg wrote:
> [...]
> tilfredsstille dig oralt, imens den anden stjæler din tegnebog.
> Jeg fik min tegnebog stjålet sidste lørdag, mandag, 2 gange tirsdag,

Politiet har fanget en del af dem nu og jeg er kommet i besiddelse af et
"mug-shot"
www.perbeer.dk/tricktyve.jpg
Så bare pas på derude

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 00:20

Ja det er sku dem :)

Og jeg går ind for frifindelse , de er jo blondiner , og derfor

PE

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-02-06 10:50

Per Emborg wrote:
> Ja det er sku dem :)
>

> Og jeg går ind for frifindelse , de er jo blondiner , og derfor

Jeg synes nu at de skal have sådan en fodlænke på og så spærres inde (i mit
hus )

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-02-06 00:27

> Politiet har fanget en del af dem nu og jeg er kommet i besiddelse af et
> "mug-shot"
> www.perbeer.dk/tricktyve.jpg
> Så bare pas på derude

Er det dig, Dario'en, forrest? :).