kørekort E /hestetrailer
Fra : thomas t

Dato : 23-02-06 18:23

Hvad kræves for at tage kørekort E, når man skal kunne køre med fx
hestetrailer

... hvad koster det cirka, når jeg har ganske almindeligt kørekort

... og hvad indebærer det i praksis. -Skal jeg tage kursus, eller bare en
prøve, eller ..?

Fra : Bjarke

Dato : 23-02-06 18:24

4x45 minutters teori

6x45 minutters køretimer

Jeg har lige fået det for 3500kr til kørelærer + 260 til prøvegebyr + 60kr
til 4 pasfoto.

www.wheels4u.dk i århus tilbyder det.

Mvh Bjarke

Fra : Leonard

Dato : 23-02-06 18:34

"Bjarke" <bjarkespamme@bekhojspamme.dk> wrote:

>4x45 minutters teori
>
>6x45 minutters køretimer
>
>Jeg har lige fået det for 3500kr til kørelærer + 260 til prøvegebyr + 60kr
>til 4 pasfoto.

Hold da op, hvor er jeg glad for at jeg tog det, da det kunne gøres
for 2 flasker rødvin til en kørelærerbekendt, så det kun var leje af
trailer i en time, samt prøvegebyr og billeder der skulle punges ud
til

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Leif Neland

Dato : 23-02-06 19:26

Bjarke wrote:
> 4x45 minutters teori
>
> 6x45 minutters køretimer
>
> Jeg har lige fået det for 3500kr til kørelærer + 260 til prøvegebyr +
> 60kr til 4 pasfoto.

I den forbindelse vil jeg nævne at det koster 3000kr i bøde første gang man
bliver stoppet uden E-kort, hvis man skal have det, og 5000kr anden gang...

Leif

Fra : blue

Dato : 23-02-06 21:01

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> I den forbindelse vil jeg nævne at det koster 3000kr i bøde første gang
> man bliver stoppet uden E-kort, hvis man skal have det

Nej, det koster 1.500 kr.

Fra : thomas t

Dato : 24-02-06 16:57

Bjarke at bjarkespamme@bekhojspamme.dk ha scritto:

> [...]
>
> 6x45 minutters køretimer
>
> Jeg har lige fået det for 3500kr til kørelærer + 260 til prøvegebyr + 60kr

Netop sådan noget, jeg var ude efter. Tak for det.

Fra : Hans Jensen

Dato : 23-02-06 18:56
Fra : thomas t

Dato : 24-02-06 16:58