motor bliver varm
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 22-02-06 18:29

Hejsa

jeg har en fiat punto 1.2 60hk fra 96, hvor motoren bliver meget varm(
kontrol lampe lyser).
Jeg har nu skiftet både køler, samt termostat, uden held. Hvad kan der
ellers være i vejen???
Håber nogen kan hjælpe

MVH
Michael

Fra : The old man

Dato : 22-02-06 18:34

Prøv at skifte føleren så du får klarlagt at din måling er rigtig. Hvad med
ventilatoren kører den når den skal??
mvh per

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 22-02-06 18:40

ventilatoren kører ikke nej, men har testet at den virker.
er det varmeføleren du tænker på??
Kan ikke finde ud af hvor den sidder og hvordan den ser ud?

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 22-02-06 20:30

Efter at jeg har skiftet både køleren, og termostaten, kommer der ikke noget
noget varm luft ind i kabinen når, selvom jeg har skruet helt op, hvad kan
der være sket der???

Michael

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 22-02-06 20:55

> Efter at jeg har skiftet både køleren, og termostaten, kommer der ikke
> noget noget varm luft ind i kabinen når, selvom jeg har skruet helt op,
> hvad kan der være sket der???
Den skal sikkert luftes ud, det er sikkert også derfor din ventilator aldrig
kommer igang, der er simpelthen luft istedet for vand omkring føleren.

/Carsten

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 22-02-06 20:59

okay, hvordan foretages en sådan udluftning???

Fra : Michael D Clarke

Dato : 22-02-06 21:37

har du tjekket vandpumpen???