VW Passat st. car >2002
Fra : Patrick @ nobo-desig~

Dato : 21-02-06 20:38

Hej NG,

Jeg overvejer at skifte Altea'en ud med en Passat st. car.

Umiddelbart har jeg sporet mig ind på følgende:

- Udstyrsniveau Highline
- Tiptronic
- Lys læderkabine
- 1,9 TDI, 130 HK
- Klima (er dette standard i Highline?)

Nu vil jeg så gerne vide hvad jeg skal være opmærksom på, i den opstillede
konstellation.
Har pt. kendskab til svag gearkasse, der bør være skiftet ved > 200Tkm.

Hvordan har sådan en bil det med nogle km på tælleren?

Et link til bilbasen:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=694632&page=1
Det er ca. dér jeg vil hen. Muligvis en anden farve.

Alt input modtages med kyshånd! :)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Patrick Blom

Fra : J.L.

Dato : 22-02-06 08:28

"Patrick @ nobo-design.com" <patrick@nobo-design.com> wrote in message
> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=694632&page=1
> Det er ca. dér jeg vil hen. Muligvis en anden farve.

Prøv at spørge på www.VAG-cars.dk

Mvh J.L

Fra : J.L.

Dato : 22-02-06 08:49