Hulafstande på fælge VW/SEAT
Fra : Simon Vognsen

Dato : 21-02-06 17:32

Hej

Jeg har en altea og jeg mener den har hulafstand 5x112.

Jeg har nu fået tilbudt nogle fælge fra en Passat 03.

Er der nogen der ved om de passer på min Seat?

Og er der iøvrigt nogen der ved hvor på nettet man kan se hulafstande på
bilmærker og modeller?

/Simon

Fra : J.L.

Dato : 22-02-06 09:36

"Simon Vognsen" <simonvognsen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Er der nogen der ved om de passer på min Seat?
>
> Og er der iøvrigt nogen der ved hvor på nettet man kan se hulafstande på

Hej Simon

Den nye "golf-platform" (Seat: Leon, Altea, Toledo - Skoda: Octavia II - VW:
Golf, Golf Plus, Touran) kører med 5x112 ligesom Passat 97 -> og Audi A4
95 ->

....... og de tilbudte fælge passer på din bil.

Mvh J.L

Fra : Møller

Dato : 22-02-06 13:42

> [...]
>
> Er der nogen der ved om de passer på min Seat?
>
> Og er der iøvrigt nogen der ved hvor på nettet man kan se hulafstande på

http://www.carnut.dk/dk/tabel.html
http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm
http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm
http://www.rsracing.com/tech-wheel.html