kobling 307
Fra : Dorthe

Dato : 21-02-06 17:11

min 307 hdi har et par gange skrædet i koblingen det vel sige at
ved 70 km/t i 4 gear og så fuld arm kan den finde på at skride i
kobligen..
Så her i weekenden gjorde den det i gen og så tænkte jeg skal den
brændes af skal det sgu gørers ordelig og så bund rem 5 gear og
slip og så skete der ikke andet at kobligning virkede som den
skal og mortoren gik i stå??? "ok nok lidt hård ved den"
hvad nu??
--
Mvh Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 19:28

"Dorthe" <dorthe2107aben@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der ikke andet at kobligning virkede som den skal og mortoren gik i stå???

At købe "ny kobling"

--
Tom

Fra : Ulrich

Dato : 22-02-06 21:59

> "Dorthe" <dorthe2107aben@gmail.com> skrev i en meddelelse

> At købe "ny kobling"

Nej den holder sgu nok.
Det helt rigtigt at nogen PSA koblinger lige skal have en afbrænding.
Især hvis den er software opdateret

--
Hygge Ulrich