Forhandler af fælge
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-02-06 16:41

Hejsa

Ja der er en millard forhandlere af fælge i DK, men jeg kan ikke finde en
som sælger ACE Targa/Monaco.

Hvor kan jeg mon finde den fælg? Det behøver ikke være med dæk.

Alternativt søger jeg Dotz Brands Hatch hvis ACE er helt umulig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Ken

Dato : 19-02-06 19:57

www.bilkvik.dk
Helsinge afdelingen er rigtig god, fed betjæning.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-02-06 09:09

"Ken" <kenwenzel@tiscali.dk> wrote in

> www.bilkvik.dk
> Helsinge afdelingen er rigtig god, fed betjæning.

Jeg prøver om de skulle forhandle de 2 nævnte fælge.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php