Fejl i fjernstyret centrallås... Toyota.
Fra : Jean

Dato : 19-02-06 14:57

Hej NG!

Min bedstefar har en Toyota Corolla med eftermonteret fjernstyret
centrallås. Nu virker fjernbetjerningen ikke mere... og ifølge min
bedstefar, så plejer "modtageren" ikke at lyse konstant, som den gør nu.
Normalt lyser den kun, når bilen er låst.

Er det bare et nyt batteri, der skal til til fjernbetjeningen? Eller er det
bilen, det er galt med?

Håber nogen har et godt svar.

Mvh Jean.

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 15:23

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse
> [...]
> Normalt lyser den kun, når bilen er låst.
>
> Er det bare et nyt batteri, der skal til til fjernbetjeningen? Eller er

Det var da et godt sted at starte med at skifte batteriet (i
fjernbetjeningen)

--
Tom

Fra : Leif Neland

Dato : 19-02-06 22:01

Jean wrote:
> [...]
> nu. Normalt lyser den kun, når bilen er låst.
>
> Er det bare et nyt batteri, der skal til til fjernbetjeningen? Eller

Hvis bilen opfører sig anderledes, er det nok der, fejlen ligger.

Leif