Uhmmmmm..... så er Århusianerfærgen på ba~
Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-02-06 22:06

Halløj i hytterne

2 timer tog det at udskifte en defekt kardan på vor ene Scorpio

sådan er det at leve uden lift ;)

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/scorkardan/index.htm

Det er dælme en hel fornøjelse at køre igen uden følelsen af at have
en vibrerende dims mellem balderne ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-02-06 22:19

On Sat, 18 Feb 2006 22:06:09 +0100, jan@stevns.net wrote:

> [...]
>
>http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/scorkardan/index.htm
>

>Det er dælme en hel fornøjelse at køre igen uden følelsen af at have

Kan det tænkes at én af herrens scorpio'er har været syd for
Storstrømmen idag?

Jeg mødte sådan et apparat i nogenlunde (det var lidt diset) den
rigtige farve, og med noget xenon-lys.

Jeg mener at erindre, at et af automobilerne var sendt til Ford for at
få monteret noget sådant.

Jeg mødte den ca. en kilometer syd for Farø-broen og klokken var ca.
14:40.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-02-06 22:35

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Kan det tænkes at én af herrens scorpio'er har været syd for
>Storstrømmen idag?

Ikke det jeg ved at - min , altså den med Xenon blus, er på fyen,
Århusianeren står i garagen - så det er ikke en af vore ;)

>Jeg mener at erindre, at et af automobilerne var sendt til Ford for at
>få monteret noget sådant.

Nemlig - og det blev droppet, da jeg ikke vil køre ulovligt ;)

(der er ikke niveau automatik med i prisen, opdagede den gode herre
beskæmmet)

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 18-02-06 22:47

> [...]

>http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/scorkardan/index.htm
>

>Det er dælme en hel fornøjelse at køre igen uden følelsen af at have

Hvorfor skiftede du ikke bare det defekte kryds?, i forhold til
arbejdet med at af- og påmontere kardanen er det rent afslapning at
sætte et ny kryds i.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-02-06 22:54

Morten From Søndergaard <from@nospam.dk> skrev :

>Hvorfor skiftede du ikke bare det defekte kryds?, i forhold til
>arbejdet med at af- og påmontere kardanen er det rent afslapning at
>sætte et ny kryds i.

det er ikke en option på sådan en kardan - var det, havde jeg gjort
det