Fartpilot i gearknoppen
Fra : Eliasen

Dato : 17-02-06 11:50

I går blev jeg præsenteret for en fartpilot der var indbygget i gearknoppen.
Ejeren fortalte at det var en uoriginal installation, der kan fås til snart
sagt alle modeller. I skyndingen fik jeg ikke spurgt til producent eller
mærke, så jeg kaster den lige ud til jer. Er der nogen der ligger inde med
et link til en producent eller forhandler her i DK?

--
Eliasen

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 12:59

>I går blev jeg præsenteret for en fartpilot der var indbygget i
>gearknoppen.

øv endnu en grund til at man skal sidde og holde på den forpulede gearstang,
godt man har aut. og farpilot i rattet..

/Juel

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-02-06 13:32

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> mærke, så jeg kaster den lige ud til jer. Er der nogen der ligger inde med
> et link til en producent eller forhandler her i DK?

www.jariauto.dk
De har en fartpilot hvor du kan få betjening i gearknoppen.
De skilter ikke ligefrem med hvad mærke det er men det kan en opringning vel
opklare :)

--

/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Kasper Christensen

Dato : 17-02-06 13:51

Eliasen skrev:
> [...]
> mærke, så jeg kaster den lige ud til jer. Er der nogen der ligger inde med
> et link til en producent eller forhandler her i DK?

Den?

http://www.jariauto.dk/shop/productinfo.asp?id=100505

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 13:59

KLIP

Nej, men denne..?: http://www.jariauto.dk/images/100505.jpg

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Eliasen

Dato : 17-02-06 14:11

"Kasper Christensen" <news_1@kasperc.dk> wrote in message

> Den?
>
> http://www.jariauto.dk/shop/productinfo.asp?id=100505

Præcis! Og det er den samme som Caspersen henviser til. Tak skal I have. Må
fluks på indkøb.

--
Eliasen
www.tomtom-user.dk - Europas største TomTom-forum.

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 14:23

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Præcis! Og det er den samme som Caspersen henviser til. Tak skal I have.
> Må fluks på indkøb.

Passer den ens gearskift, er den faktisk skide smart..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : C. Caspersen

Dato : 17-02-06 13:56

> [...]
> mærke, så jeg kaster den lige ud til jer. Er der nogen der ligger inde med
> et link til en producent eller forhandler her i DK?

Det er en Lite-On og du kan se nærmere på

http://www.asmarketing.dk/

Mvh

Caspersen

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 17-02-06 15:49

> http://www.asmarketing.dk/
>
> Mvh
>
> Caspersen

Den er genial, jeg har den i min 405,
Når du er i gang kan jeg stærkt anbefale CM7 modulet med 3 programmerede
hastigheder, gør det nemt at skifte f.eks mellem 90/110/130 når man
kører motorvej

--
Keld Rasmussen

Fra : Eliasen

Dato : 17-02-06 16:07

"Keld Rasmussen" <tridentrider@gmail.com> wrote in message

> [...]
> hastigheder, gør det nemt at skifte f.eks mellem 90/110/130 når man kører

Hmmm, kun hvis den er programmérbar! :)

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 17-02-06 18:39

Eliasen skrev:
> "Keld Rasmussen" <tridentrider@gmail.com> wrote in message

> Hmmm, kun hvis den er programmérbar! :)

når du har aktiveret fartpiloten på en hastighed du ønsker at gemme
trykker du en af knapperne ind i 2 sec. den kvitterer med et bip og den
er gemt, denne kan altid "overskrives" til en ny indstilling

min normale arbejdsrute er på landevej og den er programmeret til
60/70/80 (65/78/90)

Når jeg skal fra kbh til svigermekanikken på lolland stilller jeg den om
efterhånden som det passer til 90/110/135 - og tilbage næste gang jeg
kører mod arbejdet

Når jeg kører med Campingvogn er det helt andre indstillinger der bruges

--
Keld Rasmussen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-02-06 19:55

"Keld Rasmussen" <tridentrider@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kører mod arbejdet
>
> Når jeg kører med Campingvogn er det helt andre indstillinger der bruges

Er det en universaldims eller passer den kun til en slags fartpilot??

--
Per, Esbjerg

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 18-02-06 00:55

> Er det en universaldims eller passer den kun til en slags fartpilot??

Aner det ikke, den var plug and pray til min ap500, med færdige
multistik til at clipse ind i boksen, har ikke prøvet den på andre modeller.

--
Keld Rasmussen

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 17-02-06 21:50

On Fri, 17 Feb 2006 15:48:49 +0100, Keld Rasmussen

>Den er genial, jeg har den i min 405,
>Når du er i gang kan jeg stærkt anbefale CM7 modulet med 3 programmerede
>hastigheder, gør det nemt at skifte f.eks mellem 90/110/130 når man
>kører motorvej

Kan man have både CM7 modul og gaerknoppen koblet til samtidig?

Vh.
Klaus

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 18-02-06 10:35

Klaus Kjærgaard skrev:

> Kan man have både CM7 modul og gaerknoppen koblet til samtidig?
>
> Vh.
> Klaus

ja det bliver sat i serie, CM7 sender så signalet i stedet for resume
knappen.

--
Keld Rasmussen

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 18-02-06 10:40

> ja det bliver sat i serie, CM7 sender så signalet i stedet for resume
> knappen.

som i øvrigt stadig virker og man kan have en anden hastighed i den ,
indtil man trykker på CM7 så er det en hastighed der også er i resume
knappen på gearknoppen

--
Keld Rasmussen
Peugeot 405 med ap500 fartpilot