Bremselampe i VW Golf III Joker...
Fra : TexasFlood

Dato : 16-02-06 23:57

Lampen i intrumentpanelet for håndbremse/bremsevæskestand lyser.
Der er rigeligt med bremsevæske på og en gennemmåling viste at kontakten for
håndbremse sluppet virkede OK.

Er der andre betingelser der gør at lampen lyser ?

Hvis der er een som ligger inde med et eldiagram så ville det være super.
Har et fra en Haynes bog men der er fejl i...

TF

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-02-06 00:10

"TexasFlood" <stevie@--- nospam ---mail.dk> skrev i en meddelelse

> Lampen i intrumentpanelet for håndbremse/bremsevæskestand lyser.

Den lampe jeg har i min G3 blinker, når den mangler kølervæske?!!

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-02-06 08:39

TexasFlood skriver:

> Lampen i intrumentpanelet for håndbremse/bremsevæskestand lyser.

Hvad siger instruktionsbogen om det ?

> Er der andre betingelser der gør at lampen lyser ?

Pas

> Hvis der er een som ligger inde med et eldiagram så ville det være super.
> Har et fra en Haynes bog men der er fejl i...

volkswagen.msk.ru har en fil liggende omkring G3 generelt, prøv at hent
den, det kan være at der er et par clues.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : TexasFlood

Dato : 18-02-06 13:39

> TexasFlood skriver:

> Hvad siger instruktionsbogen om det ?

Den siger netop en af ovenstående betingelser.

> volkswagen.msk.ru har en fil liggende omkring G3 generelt, prøv at hent
> den, det kan være at der er et par clues.

Der var et eldiagram til en Golf 3 fra 97 som viser at de to kontakter for
bremsevæskestand og parkeringsbremse sidder parallelt.
Har målt en gang - må prøve igen...

TF

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-02-06 15:35

TexasFlood skriver:

> Den siger netop en af ovenstående betingelser.

Okay

> Der var et eldiagram til en Golf 3 fra 97 som viser at de to kontakter for
> bremsevæskestand og parkeringsbremse sidder parallelt.
> Har målt en gang - må prøve igen...

God jagt....

Klaus
--