Generator og olie
Fra : Per H

Dato : 16-02-06 10:20

Jeg skal have skiftet min generatot på Toyota Hiace, og kan det passe
at der sidder olierør monteret fra motoren til den? samt kommer der
vist et rør fra bremseforstærkeren?

Er det noget man selv kan skifte, eller er der noget jeg skal være
opmærksom på?

Vh Per

Fra : Michael D Clarke

Dato : 16-02-06 12:38

du kan godt skifte selv. Måske lidt bøvlet pga disse rør. Min Isuzu har også
sådan én konstruktion. Det er hjælp til vakuum på systemet.
Er din generator kaput da?

Fra : Per H

Dato : 16-02-06 12:49

On Thu, 16 Feb 2006 12:38:03 +0100, "Michael D Clarke"
<clarke_dk@hotmail.com> skrev:

>du kan godt skifte selv. Måske lidt bøvlet pga disse rør. Min Isuzu har også
>sådan én konstruktion. Det er hjælp til vakuum på systemet.
> [...]

ja den har hylet et stykke tid, og den har rundet over 300000.
det er lejet der er gået.
Højer har den til 1800 kr.

Vh Per

Fra : Michael D Clarke

Dato : 16-02-06 23:06

ikke så galt igen...prisen.
Jeg fik reservedele hos bosch og ordnede det hele selv (kræver lidt
værktøj). Men kostede mig 600,-kr.

Fra : Per H

Dato : 17-02-06 09:41

On Thu, 16 Feb 2006 23:06:12 +0100, "Michael D Clarke"
<clarke_dk@hotmail.com> skrev:

>ikke så galt igen...prisen.
>Jeg fik reservedele hos bosch og ordnede det hele selv (kræver lidt
>værktøj). Men kostede mig 600,-kr.

jeg skal hente en generator med pumpe for 1000 +m brugt.

men stadig meget billigere end toyota.

Vh Per