Hvor store fælge på en Picasso?
Fra : mogens

Dato : 15-02-06 21:10

Jeg er blevet rigtig varm på at købe en Citroen Picasso Van. Sælges
i øjeblikket med en speciel kampagnepakke bestående af baksensor,
navigationsanlæg og 15 tommer alufælge. Da jeg er newbie på området
og det evt. bliver min første bil har jeg selvfølgelig nogle
betænkeligheder og en masse spm. Specifikt vil jeg gerne spørge om
man ikke kan sætte større fælge på Picassoen? Jeg mener ikke noget
outreret og monsteragtigt men noget som gør den lidt mere sporty at se
på (selvom det jo er en smagssag).
Mere generelt vil jeg gerne vide om man kan krejle sig til noget rabat
(ell. noget udstyr), hvis man smider hele dynen på en gang. Faktisk er
jeg mest interesseret i den store dieselmodel og vil gerne have både
partikelfilter, motorvarmer og klimaanlæg når det nu skal være. alle
gode fif modtages med taknemlighed, ligesom evt. pro et contra vedr.
denne bil.

Bedste hilsner

Mogens

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-06 21:25

mogens skriver:

> Specifikt vil jeg gerne spørge om
> man ikke kan sætte større fælge på Picassoen? Jeg mener ikke noget
> outreret og monsteragtigt men noget som gør den lidt mere sporty at se
> på (selvom det jo er en smagssag).

Selvfølgelig kan du det. Om den bliver mere sporty at se på er så noget
helt andet. Skulel jeg have en "sporty udseende" van blev det nok
nærmere en Seat. Den der Picasso minder mig om en gang "forlæns og
baglæns. Personligt finder jeg den tudegrim, men sådan er vil heldigvis
så forskellige.

> Mere generelt vil jeg gerne vide om man kan krejle sig til noget rabat
> (ell. noget udstyr), hvis man smider hele dynen på en gang.

Det vil der helt sikkert være....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?