Biler i Bella 2006 - så kører vi
Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-02-06 08:51

G'dag i hytterne - og læskurene

Så er der lavet en tilmelding, på gruppens hjemmesider, så du kan
melde dig til, hvis du skal til Bella2006, og mødes med en masse
bilfolk

http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/bella2006/bella2006tilmelding.asp

af hensyn til folk, lad os hold al snak om dette arrangement i denne
tråd, og ingen andre tråde.

Så kan folk der er ligeglade, bare ignore tråden

Med håb om et godt fremmøde !

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-02-06 09:10

> Så er der lavet en tilmelding, på gruppens hjemmesider, så du kan
> melde dig til, hvis du skal til Bella2006, og mødes med en masse
> bilfolk

Kanon - vi havde jo et super hyggeligt arrangement for et par år siden..

Kunne dette være udkast til plan for dagen...?
(Byd gerne ind med ændringsforslag)

Dag:
Søndag den 18. marts...?

Mødetidspunkt:
Klokken 10:00...?

Mødested:
Bella - eller et andet sted først..?

Aftensmad:
Klokken: 17:30
(Evt en cafe-burger med råstegte kaftofler samt en øl eller vand - på en
café i Kbh..?)

Tak for denne gang:
Klokken 19:00 - eller hvornår man har lyst...?

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-02-06 09:15

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Kanon - vi havde jo et super hyggeligt arrangement for et par år siden..

Nemlig - og med et par herlige ind/udfald, samt opvisning i 100 meter
kast med lommeregner ;)

> [...]

>café i Kbh..?)

>Tak for denne gang:
>Klokken 19:00 - eller hvornår man har lyst...?

Ser for mig fin nok ud -

mødestedet kunne jo atter være den der <<reklame_biiiip.wav>> tank på
motorvejen ved Karlslunde

Fra : Leonard

Dato : 14-02-06 09:27

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Dag:
>Søndag den 18. marts...?

Hvilket år er det ?

Jeg fylder 38 søndag d. 19 marts 2006.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-02-06 13:36

> Hvilket år er det ?

Vi siger da bare søndag den 19. marts, så..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-06 14:48

Leonard skrev:
> Hvilket år er det ?
> Jeg fylder 38 søndag d. 19 marts 2006.

Så kommer du bare til Kbhstrup den 18., så får du lov at give en ekstra
omgang fødselsdagsbajer.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Leonard

Dato : 14-02-06 15:43

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Så kommer du bare til Kbhstrup den 18., så får du lov at give en ekstra
>omgang fødselsdagsbajer.

Ja, desværre skal jeg til Kbh. d. 18., men det bliver uden bajere og
heller ikke til en tur i Bella

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-02-06 00:50

On Tue, 14 Feb 2006 09:27:27 +0100, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>Hvilket år er det ?
>
>Jeg fylder 38 søndag d. 19 marts 2006.

Det lyder som en invitation. Hvor skal vi være hvornår?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Bjørn

Dato : 14-02-06 16:02

> Mødetidspunkt:
> Klokken 10:00...?

Selv om jeg har 6-cylindret maskine, er der s*tme langt til kbh til kl. 10
morgen :)

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-02-06 16:23

On Tue, 14 Feb 2006 16:01:48 +0100, "Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk>
wrote:

>"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
>
>Selv om jeg har 6-cylindret maskine, er der s*tme langt til kbh til kl. 10
>morgen :)

>--

Sikken noget jammer. *LOL*

Hvad er der i vejen med at køre hjemmefra kl. 07:00?

Jeg har kørt fra Scandic (Aalborg syd), og til min bopæl i Hellerup på
2 timer og 25 minutter. Du kan få 35 minutter til at komme ned til
Aalborg syd.

Det foregik i en Primera 2.0 med 4 propper.

Jeg indrømmer at jeg var ekstraordinært heldig med den øvrige trafik,
og at fremgangsmåden var klampen i bund når det var muligt.

Det er nok ikke tilrådeligt i disse klippekorttider.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas Krath

Dato : 14-02-06 23:03

> Selv om jeg har 6-cylindret maskine, er der s*tme langt til kbh til
> kl. 10 morgen :)

Så kan i da bare komme derover lidt senere ;)

Gi' den gaaaas.... :)

--
Mvh/TK
http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Fra : Henrik B.

Dato : 14-02-06 23:26

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> Selv om jeg har 6-cylindret maskine, er der s*tme langt til kbh til kl. 10
> morgen :)

Tudefjæs...! )

Du vil bare ikke hægtes af, nej du vil ej...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Bjørn

Dato : 15-02-06 11:03

> "Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> Tudefjæs...! )

Sådan er jeg ;)

> Du vil bare ikke hægtes af, nej du vil ej...

.... skal det tolkes som en udfording? ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-06 20:09

> ... skal det tolkes som en udfording? ;)

Gerne for mig. ))))

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-06 21:30

> Gerne for mig. ))))

Kan man smide penge efter det??? :))

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-06 21:35

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan man smide penge efter det??? :))

*ROFL*

"Gerne for mig." ))))

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 21:37

> *ROFL*
> "Gerne for mig." ))))

Min nye mand på værkstedet har en Hirschmannboxet Aero
med mega Nm

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-06 21:43

> Min nye mand på værkstedet har en Hirschmannboxet Aero
> med mega Nm

Tror du ikke han så får lidt for meget i løn ;)

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 21:45

> Tror du ikke han så får lidt for meget i løn ;)

Nu har Saab jo bygget Aero's i mange år

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-06 23:44

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu har Saab jo bygget Aero's i mange år

Ja, siden 1984.

Men det er trods alt en 9-5'er han kører i.

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-06 23:43

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke han så får lidt for meget i løn ;)

Den er vel blot betalt med svenske træpenge.

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-06 23:44

> Min nye mand på værkstedet har en Hirschmannboxet Aero
> med mega Nm

Ja, de ka' sgu holde til noget de motorer....

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Bjørn

Dato : 16-02-06 09:09

> "Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> Gerne for mig. ))))

Skal vi have en kasse øl på højkant? hehe ;)

Anyways, jeg bliver desværre forhindret i at ramme Bella i weekenden... Men
jeg dukker gladeligt op på en given tid d. 25 i Århus :)

Fra : Bjørn

Dato : 16-02-06 09:13

> [...]
>
> Anyways, jeg bliver desværre forhindret i at ramme Bella i weekenden...
> Men jeg dukker gladeligt op på en given tid d. 25 i Århus :)

Flot Bjørn... :S

Det er ikke på lørdag... men først om en måned... døh... hehe...ehm... så
kan jeg godt :)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-06 10:06

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>Det er ikke på lørdag... men først om en måned... døh... hehe...ehm... så
>kan jeg godt :)

Det var søreme rart - og skånsomt for dine øren ;)

Anyway - hvis den årle morgenstund er et problem for dig, kan jeg da
hurtigt hænge en køje op i et par spær ovre i stalden ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 17-02-06 00:42

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Det var søreme rart - og skånsomt for dine øren ;)
>
> Anyway - hvis den årle morgenstund er et problem for dig, kan jeg da
> hurtigt hænge en køje op i et par spær ovre i stalden ;)

Han vil føle sig helt hjemme... )

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-02-06 09:39

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Han vil føle sig helt hjemme... )

Njaehhhh - sidst jeg huggede kaffe i truget oppe hos ham, boede han da
pænere end der er oppe på loftet ;)

Men omgivet af biler, vil han da blive

Og så skal jeg lige ud i sneen og finde min kardan !

Fra : Bjørn

Dato : 20-02-06 14:17

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Det var søreme rart - og skånsomt for dine øren ;)
>
> Anyway - hvis den årle morgenstund er et problem for dig, kan jeg da
> hurtigt hænge en køje op i et par spær ovre i stalden ;)

Jeg har klaret overnatningen på den, i forhold til Bella, rigtige side af
broen :)

Fra : Peter Weis

Dato : 20-02-06 21:28

Bjørn wrote:

> Jeg har klaret overnatningen på den, i forhold til Bella, rigtige side af
> broen :)

Sjællandsbroen?

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 21:32

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sjællandsbroen?

Langebro du.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-02-06 22:25

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Langebro du.

Bjørn ? Naehhh ... Vesterbro

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:36

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Bjørn ? Naehhh ... Vesterbro

Jep, for på begge sider af Sjællandsbroen er da Lars Tyndskids marker (på
Kjøvenhavnsk).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-02-06 22:37

On Mon, 20 Feb 2006 22:24:36 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Bjørn ? Naehhh ... Vesterbro

>--

Mændenes Hjem??

Jeg vidste ikke at de tog korttidslogerende?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:40

KLIP

> Mændenes Hjem??
>
> Jeg vidste ikke at de tog korttidslogerende?

Der er fin, fin service på Himmelekspressen, nu da HK i alt for lang tid har
ejet "Hotellet"..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 20-02-06 23:12

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Der er fin, fin service på Himmelekspressen, nu da HK i alt for lang tid
har
> ejet "Hotellet"..

Jeg har hørt, at der er flere særdeles gæstfrie unge damer i kvarteret, så ?

Møller

Fra : Møller

Dato : 20-02-06 23:14

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> wrote in message

> Sjællandsbroen?

Mon Knippelsbro ikke er mere passende?

ellers kan jeg da godt forstærke en af mine gæstesenge )

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 13:28

"jan@stevns.net" <mailto:jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> [...]

> Så er der lavet en tilmelding, på gruppens hjemmesider, så du kan
> melde dig til, hvis du skal til Bella2006, og mødes med en masse

www.bileribella.dk / 16. - 19. marts 2006
hvor week-end'en den 18. og 19. er i indspil.

> Med håb om et godt fremmøde !

Jep!

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 19:26

> Så er der lavet en tilmelding, på gruppens hjemmesider, så du kan
> melde dig til, hvis du skal til Bella2006, og mødes med en masse
> [...]

Afmatningen fortsætter tilsyneladende - tag jer nu sammen !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-06 19:52

"Mogens..." skriver:

> Afmatningen fortsætter tilsyneladende - tag jer nu sammen !

Too fucking langt væk. Og så er der "Billede og Lyd" messe i Århus jeg
skal til....

Skriv lige når vi skal på jyllandsringen...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 19:59

On Wed, 15 Feb 2006 19:51:38 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>"Mogens..." skriver:

>Too fucking langt væk. Og så er der "Billede og Lyd" messe i Århus jeg
>skal til....
>
>Skriv lige når vi skal på jyllandsringen...

Kører jo fransk, så tør slet ikke møde op )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-06 20:05

Ivan Madsen skriver:

> Kører jo fransk, så tør slet ikke møde op )

Hverken i Bella eller på Jyllandsringen. I tilfælde af det sidste må du
gerne komme forbi mig først, parkere din bil på en til (fra)stødende
parkeringsplads og komme med i "traktoren" de sidste 15 km.....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 09:07

On Wed, 15 Feb 2006 20:04:34 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]

>gerne komme forbi mig først, parkere din bil på en til (fra)stødende
>parkeringsplads og komme med i "traktoren" de sidste 15 km.....

Tak for tilbuddet, men eftersom æsken kører ude mellem alle andre til
hverdag kan den nok også sådan en dag - måske skal den bare parkeres i
den anden ende af pladsen ) Jyllands-Ringen er pt. ikke aktuel for
mig, men Biler i Bella kunne være det, hvis alt falder i hak.

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 20:00

> Skriv lige når vi skal på jyllandsringen...

Søsæt en tråd og en tilmeldingsweb - kein problem

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-06 20:11

> Too fucking langt væk. Og så er der "Billede og Lyd" messe i Århus jeg
> skal til....

Heeeiiii tudefjæs - tag dig sammen!! For det første er "Biler i Bella" først
om en måned - Lyd & Billed er den kommende weekend....!

Du kan jo evt. få en balle hos mig, hvis du ikke kan holde ud at sidde i
VW'en, hele vejen til Kjøwenhawnstrup. )

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-02-06 20:34

"Henrik B." skriver:

> Heeeiiii tudefjæs - tag dig sammen!! For det første er "Biler i Bella" først
> om en måned - Lyd & Billed er den kommende weekend....!

Fuck, så forkert, syntes at det var i februar....

> Du kan jo evt. få en balle hos mig, hvis du ikke kan holde ud at sidde i
> VW'en, hele vejen til Kjøwenhawnstrup. )

Jo tak.............

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Bjørn

Dato : 16-02-06 09:14

> "Henrik B." skriver:

> Fuck, så forkert, syntes at det var i februar....

Du var ikke den eneste :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-02-06 09:39

"Bjørn" skriver:

> Du var ikke den eneste :)

Det kan jeg forstå

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik B.

Dato : 15-02-06 20:15

> Afmatningen fortsætter tilsyneladende - tag jer nu sammen !

Rolig nu, der er stadig én hel måned til det "sner"....

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 20:18

> Rolig nu, der er stadig én hel måned til det "sner"....

Ja, men det ændrer ikke på tilmeldingen. Erfaringen viser
at det er nu, der skal smedes, du

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-02-06 20:20

On Wed, 15 Feb 2006 20:14:41 +0100, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

>Rolig nu, der er stadig én hel måned til det "sner"....

>--

Jeg deltager gerne, men det er rimeligt umuligt for mig at sige, på så
tidligt et tidspunkt, om det er muligt rent jobmæssigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Weis

Dato : 16-02-06 18:38

Mogens... wrote:

> Afmatningen fortsætter tilsyneladende - tag jer nu sammen !

Done ...

mvh
Peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-02-06 18:49

jan@stevns.net wrote:
> G'dag i hytterne - og læskurene
>
> Så er der lavet en tilmelding, på gruppens hjemmesider, så du kan
> melde dig til, hvis du skal til Bella2006, og mødes med en masse
> bilfolk

Og det er hermed gjort.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens...

Dato : 17-02-06 21:50

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> G'dag i hytterne - og læskurene

Bon soir :)

> Så er der lavet en tilmelding, på gruppens hjemmesider, så du kan
> melde dig til, hvis du skal til Bella2006, og mødes med en masse
> [...]

Søndag fører?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-02-06 21:53

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Søndag fører?

Arhhhhh...... det er da vist kun marginalt ;)

Fra : Mogens...

Dato : 17-02-06 21:57

> Arhhhhh...... det er da vist kun marginalt ;)

Jamen konkurrencer bliver jo ofte vundet på netop marginalerne

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-02-06 21:59

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

><jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

>Jamen konkurrencer bliver jo ofte vundet på netop marginalerne

hvor hælder jeg mon testoteron på serveren ?????