Import af gammel bil fra Polen.
Fra : Jesper

Dato : 10-02-06 10:42

Er der nogen som har kendskab til dette ?
Noget man skal passe på, huske at have med eller lign. ?

PFT

/Jesper

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 21:32

"Jesper" <bipbop@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som har kendskab til dette ?
> Noget man skal passe på, huske at have med eller lign. ?

Nogen gange beder man sgu selv om problemerne.
Polen importerer biler i stor stil fra resten af Europa. Dét gør
de, fordi de ellers ville køre i nogle vrag af dimensioner !

Fra : Jesper

Dato : 10-02-06 23:14

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen gange beder man sgu selv om problemerne.
> Polen importerer biler i stor stil fra resten af Europa. Dét gør
> de, fordi de ellers ville køre i nogle vrag af dimensioner !

Hvad har det med sagen at gøre - Jeg spørger ikke til standen på deres
bilpark !
En gammel kunne jo eventuelt være en godt restaureret veteranbil - Ikk !?!

/Jesper

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 23:31

> Hvad har det med sagen at gøre

Tænkte jeg også på :)

> Jeg spørger ikke til standen på deres bilpark !

OK...

> En gammel kunne jo eventuelt være en godt restaureret veteranbil - Ikk !?!

Jep, netop - sørg for at det er bilens _originale_ papirer !

Fra : Emer

Dato : 10-02-06 23:42

> [...]

> Polen importerer biler i stor stil fra resten af Europa. Dét gør
> de, fordi de ellers ville køre i nogle vrag af dimensioner !

Har du været der nede? Har du set det med egne øjne?

Jeg synes, mange polakker kører i så fine biler, at Danmark kun kan misunde
dem. Ofte er det biler, man slet ikke kan se her i Dk.

Der er selvfølgelig mange vrager, men de findes da også i Danmark.

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 11-02-06 08:02

"Emer" <emerFJERN@FJERNcity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, mange polakker kører i så fine biler, at Danmark kun kan
> misunde dem. Ofte er det biler, man slet ikke kan se her i Dk.

LOL - Dacia?

> Der er selvfølgelig mange vrager, men de findes da også i Danmark.

Hvor?

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-02-06 23:20

Jesper wrote:

> Er der nogen som har kendskab til dette ?
> Noget man skal passe på, huske at have med eller lign. ?

ORIGINALE papir (fik du den?)

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk