For helvede. Hvornår lærer folk det???
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 06-02-06 22:08

Ja nu har det sneet igen, og hvad er så mere
nærliggende end at køre afsted med minimum
udsyn og snedækkede lygter.
De nævner det i radioen og alligevel er der
mange snedækkede lygter og tilsneede ruder
at se hvergang der er faldet lidt sne.
Utroligt at folk kan være så indskrænkede at
de ikke engang kan finde ud af at rydde deres
bil for sne.
Gid politiet gad tage sig lidt mere af det.

Nu hvor vi er igang med brokkeriet, kan denne
også lige komme med:
Nogle bilister tror simpelthen at fordi man ligger
med god afstand til forankørende i dette uvejr,
så er det helt iorden at nappe dette hul og
efterfølgende bremse ned (fordi man har ræset
afsted efter hullet).
Hvor fanden har denne slags mennesker fået
deres kørekort??

Nå det var nu rart at komme ud med det.
Desværre hjælper det ikke meget, for alle
herinde kører jo pænt i deres "snefri" bil

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Kate

Dato : 07-02-06 08:45

"Andersen \(3650\)" <virkerikke@nospam.dk> wrote in

> Ja nu har det sneet igen, og hvad er så mere
> nærliggende end at køre afsted med minimum
> udsyn og snedækkede lygter.

Ikke bare minimum udsyn. Igår eftermiddag så jeg to som kun havde
ryddet lige nøjagtigt foran øjnene på forruden. Resten af bilerne var
totalt dækket af sne. Jeg kunne ikke andet end være rystet.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 07-02-06 19:42

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke bare minimum udsyn. Igår eftermiddag så jeg to som kun havde
> ryddet lige nøjagtigt foran øjnene på forruden. Resten af bilerne var
> totalt dækket af sne. Jeg kunne ikke andet end være rystet.

"Trafikdamen" i Kbh.s radio omtalte det en morgen som "burka-biler". Meget
sigende!

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Nexus1@lab.org

Dato : 07-02-06 08:54

Kate skrev:

> Jeg kunne ikke andet end være rystet.

Så håber jeg da du holdt ind til siden indtil de ukontrollable
kropsvridninger havde fortaget sig. )

Mvh
Martin