PDF-katalog af Mercedes søges
Fra : Steen F.

Dato : 05-02-06 00:45

Nogen der har et PDF-katalog på en Mercedes E-klasse (W210) fra 1999/2000?
Eller evt. et link hvor det kan hentes?

MVH Steen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 05-02-06 09:23

> Nogen der har et PDF-katalog på en Mercedes E-klasse (W210) fra 1999/2000?
> Eller evt. et link hvor det kan hentes?
>
> MVH Steen

Du kan gå ind på www.ebay.co.uk og søge på mercedes dvd , så kommer der en
masse.

Niels

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 05-02-06 17:47

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan gå ind på www.ebay.co.uk og søge på mercedes dvd , så kommer der en
> masse.

Men husk lige at læse beskrivelserne godt igennem. Nogen af de sæt der
tilbydes er kopier.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Steen F.

Dato : 08-02-06 19:33

Ole Gaarde Kristensen wrote:
> Men husk lige at læse beskrivelserne godt igennem. Nogen af de sæt der
> tilbydes er kopier.

Kan de ikke installeres eller..?
Jeg har kigget på den her DVD, som ser interessant ud:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4610832803

MVH Steen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 08-02-06 20:40

> Kan de ikke installeres eller..?
> Jeg har kigget på den her DVD, som ser interessant ud:
> http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4610832803

Selvfølgelig virker de.

Niels

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 09-02-06 10:01

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan de ikke installeres eller..?
> Jeg har kigget på den her DVD, som ser interessant ud:
> http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4610832803

Jo de virker skam sikkert fint (har ikke prøvet nogen af de omtalte).
Har bare selv prøvet at man forventer et fint nyt eksemplar, og så er det en
kopi med en dårlig indscanning som omslag. Og så holder vi diskussionen om
piratkopiering ude af denne gruppe.
Det var ganke enkelt bare for at du skulle være opmærksom på det.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Steen F.

Dato : 08-02-06 06:28

Niels Bengaard wrote:
> Du kan gå ind på www.ebay.co.uk og søge på mercedes dvd , så kommer
> der en masse.

Det var nu ikke så meget værksteds-manualer jeg ledte efter, men selve
salgskataloget.

MVH Steen