Apropos vinterkørsel og 4hjuilstræk - lada~
Fra : Anders Majland

Dato : 03-02-06 14:25

Sådan en her kunne da også være sjov selvom binspektionen nok ikke helt vil
bifalde "de små kosmetiske ændringer".
http://www.parque4x4.com.ar/lada/raros/niva6.jpg

Jeg kan ikke lade være med at synes at nivaen er meget sjov efter at jeg var
i moskva i 1994

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Christopher S

Dato : 03-02-06 14:33

Anders Majland wrote:
> [...]
> http://www.parque4x4.com.ar/lada/raros/niva6.jpg
>
> Jeg kan ikke lade være med at synes at nivaen er meget sjov efter at jeg var

dækkene ryger lidt ud over skærmkanten der.. der skal bare et par
skærmforøgere på + kængurugitteret skal af.. så glider den bare gennem
syn..

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-02-06 15:00

"Christopher S" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse

> kængurugitteret skal af.. så glider den bare gennem syn..

.... og på igen 100 meter henne af vejen ...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-02-06 15:48

Kim Frederiksen wrote:

> ... og på igen 100 meter henne af vejen ...

Jeps, sådan. Skide være med årsagen til at de ikke er tilladt.

--
vh
Torben

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-02-06 15:56

Torben Scheel wrote:
> Jeps, sådan. Skide være med årsagen til at de ikke er tilladt.

Lobbyarbejde uden fornuft.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-02-06 16:06

meddelelse news:43e36f08$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...

> Lobbyarbejde uden fornuft.

??.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-02-06 16:41

"Christopher S" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse
> Anders Majland wrote:

> kængurugitteret skal af.. så glider den bare gennem syn..

Ikke sikkert, kommer an på årgang...

MVH Hans

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-02-06 19:17

Christopher S skrev:
> dækkene ryger lidt ud over skærmkanten der.. der skal bare et par
> skærmforøgere på + kængurugitteret skal af.. så glider den bare gennem
> syn..

Hvis der nu ryger et spil på i stedet, kan gitteret så ikke få lov at blive?

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-02-06 15:54

Anders Majland wrote:
> Sådan en her kunne da også være sjov selvom binspektionen nok ikke
> helt vil bifalde "de små kosmetiske ændringer".
> http://www.parque4x4.com.ar/lada/raros/niva6.jpg

Den er feeeeeeeeeeed...