Toyota Corolla sportsvan 2.0 D4-D 2004
Fra : Tom Nielsen

Dato : 03-02-06 00:41

Hej,

Jeg er blevet tilbudt en corolla sportsvan til en ok pris, har den nogen
svagheder man bør kende til ?

- Tom

Fra : Kent Glerup

Dato : 03-02-06 07:21

On Fri, 3 Feb 2006 00:41:22 +0100, "Tom Nielsen"
<tom_nielsenNO_REPLY@hotmail.com> wrote:

>Hej,
>
>Jeg er blevet tilbudt en corolla sportsvan til en ok pris, har den nogen
>svagheder man bør kende til ?

Lidt svag dieseløkonomi, forvent max 15-16 km/l
Relativt støjende maskineri.
Det var vist det....

Kan man leve med ovenstående, så får man jo nok nærmest ikke en mere
stabil og reel bil!

MVH
Kent Glerup

Fra : Jens

Dato : 03-02-06 12:33

"Tom Nielsen" <tom_nielsenNO_REPLY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg er blevet tilbudt en corolla sportsvan til en ok pris, har den nogen
> svagheder man bør kende til ?
>
> - Tom

Du skal lige være 100% sikker på det er en sportsvan og ikke en combivan, da
den har det minus at hvis du vil hægte en Trailer efter har den 0kg
påhængsvægt uden bremser, ellers så er sådan en hvis 112% iorden ligesom
alle toyotaer.
MVH
Jens