Parkering på Østerbro.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-02-06 22:54

Hej

Er der nogen der ved hvordan parkeringsforholdene er ved Tåsingegade i Kbh?
Det drejer sig om parkering fra fredag aften til lørdag.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-02-06 23:04

On Thu, 2 Feb 2006 22:53:49 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der ved hvordan parkeringsforholdene er ved Tåsingegade i Kbh?
>Det drejer sig om parkering fra fredag aften til lørdag.

>--

Tja, der er jo rigeligt med kantsten at parkere langs med, men der er
jo nok også mange biler der skal parkeres.

Er der iøvrigt ikke noget med at efter de nye regler koster det
pesetas helt til kl. 22:00?

Du må stille den herude i 2900. Vi tager ikke penge for den slags.

Men vi er ikke meget for at have de der gamle Ford-vogne holdende.
Huspriserne falder s'gu. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jonas R.

Dato : 03-02-06 00:02

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Tja, der er jo rigeligt med kantsten at parkere langs med, men der er
> jo nok også mange biler der skal parkeres.
>
> Er der iøvrigt ikke noget med at efter de nye regler koster det
> pesetas helt til kl. 22:00?

Der er ikke to timers parkering mere i det område, og parkerings
mulighederne er fine i det område af østerbro.

MVH

Jonas Rohde

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-06 22:28

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke to timers parkering mere i det område, og parkerings
> mulighederne er fine i det område af østerbro.

Kigge på P-skiver da jeg parkerede for natten.
Hvis de skal tages som et udtryk for tiden i det område,
så må tiden siges at stå stille eller gå baglæns.
ALLE tider inden for intervallet 08 til 18 blev observeret

Men du har ret i at parkeringsmulighederne er gode nok.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-06 22:30

> Tja, der er jo rigeligt med kantsten at parkere langs med, men der er
> jo nok også mange biler der skal parkeres.

Takker for oplysning (nåede at læse den før turen

> Du må stille den herude i 2900. Vi tager ikke penge for den slags.

Det blev jo ikke aktuelt.

> Men vi er ikke meget for at have de der gamle Ford-vogne holdende.
> Huspriserne falder s'gu. *LOL*

Vil det sige at de vil være til at købe for menneskepenge?

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 02-02-06 23:13

> Er der nogen der ved hvordan parkeringsforholdene er ved Tåsingegade i
> Kbh?
> Det drejer sig om parkering fra fredag aften til lørdag.

Min svoger bor i Venøgade ikke langt derfra og der er parkeringsmulighed som
er ok. Hvis du kommer efter 17 kan du holde til om lørdagen uden risiko for
en hilsen fra parkering-KBH.

/tue

Fra : Henning

Dato : 03-02-06 09:54

>er ok. Hvis du kommer efter 17 kan du holde til om lørdagen uden risiko for
>en hilsen fra parkering-KBH.

.... forudsat du holder lovligt! Dvs. mere end 10 meter fra hjørnet,
indenfor båsene osv. Vagtene går også tur fredag aften!

Fra : NS

Dato : 03-02-06 10:42

Henning skrev:

> ... forudsat du holder lovligt! Dvs. mere end 10 meter fra hjørnet,
> indenfor båsene osv. Vagtene går også tur fredag aften!

Der er ikke noget der kan fylde mig med mere fryd
end at se Falck komme og slæbe ulovligt parkerede
biler væk, her hvor jeg bor :D. *Godte, godte*. Så
kan de eder.... lære ikke at spærre for trafikken.

NS

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-06 22:40

"NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget der kan fylde mig med mere fryd end at se Falck komme og
> slæbe ulovligt parkerede biler væk, her hvor jeg bor :D. *Godte, godte*.
> Så kan de eder.... lære ikke at spærre for trafikken.

Gid de var kommet forbi hvor jeg overnattede!
De havde fået hænderne fulde.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-02-06 22:38

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> ... forudsat du holder lovligt! Dvs. mere end 10 meter fra hjørnet,
> indenfor båsene osv. Vagtene går også tur fredag aften!

Fortryder lidt at jeg ikke tog billeder af de parkeringer jeg så.
Der er nogle som ikke kan gå 5 m hen til bageren.

1) Der kommer en bil og skal dreje ind på den gade hvor bageren ligger på
hjørnet.
Hvor parkerer bilen?
Rigtigt, den kører mod færdselsretningen over hajtænderne.
Den parkerer PÅ hajtænderne MOD færdselsretningen.
Dvs. der er her tale om parkering -0,5m fra hjørnet (ude på vejen).

2) En gentagelse af succes historien fra før

3) Parkering på hajtænderne bliver observeret flere gange.
Det er samme bil der laver nummeret flere gange.

Alt i alt var det observerede ikke noget at råbe hurra for.

Med til historien hører også, at der inden for 50m radius,
hele tiden var mindst 5 ledige pladser, som bilerne kørte forbi!

Sørgeligt