Hvad er tastaturgenvejen til "Afbryd"?
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 28-02-06 22:13

I æblemenuen angives tastaturgeenveejen til "Afbryd" med skiftespor,
museumstegn og noget, der ligner et marssymbol (skjold og spyd). Hvilken
tast henviser det til?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Storm

Dato : 28-02-06 22:18

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> I æblemenuen angives tastaturgeenveejen til "Afbryd" med skiftespor,
> museumstegn og noget, der ligner et marssymbol (skjold og spyd). Hvilken
> tast henviser det til?

Æble - Alt - Escape

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 28-02-06 22:20

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Æble - Alt - Escape

Øv, 1 minut hurtigere...

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-02-06 22:40

On 2006-02-28 22:18:26 +0100, NinzenREMOVE@ofir.dk (Storm) said:

> Æble - Alt - Escape

Pilen peger jo ud af cirklen. Den undslipper.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 28-02-06 22:54

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 28-02-06 22:58

> Pilen peger jo ud af cirklen. Den undslipper.

Men vi er vel enige om, at det minder om symbolet for Mars og for
manden. Og så passer det ikke så godt med at ville undslippe.
Men under alle omstændigheder er det en genvej, som er god at kunne,
hvis f.eks. musen er gået død, og det ikke er muligt at åbne æblemenuen.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-03-06 00:47

On 2006-02-28 22:58:09 +0100, xossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) said:

> Men vi er vel enige om, at det minder om symbolet for Mars og for
> manden. Og så passer det ikke så godt med at ville undslippe.

Du er gift, kan jeg høre
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 03-03-06 16:34

> Du er gift, kan jeg høre

Nej, men jeg har en kvindelig chef og et flertal af kvindelige kolleger.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 28-02-06 22:19

> [...]

> I æblemenuen angives tastaturgeenveejen til "Afbryd" med skiftespor,
> museumstegn og noget, der ligner et marssymbol (skjold og spyd). Hvilken

Escape.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-02-06 22:23

Ove Steen Smidt wrote:
> I æblemenuen angives tastaturgeenveejen til "Afbryd" med skiftespor,
> museumstegn og noget, der ligner et marssymbol (skjold og spyd). Hvilken
> tast henviser det til?

Escape tasten.