Systemindstillinger
Fra : Øivind Arnfred

Dato : 07-02-06 06:45

Hej!
Jeg har haft megen fornøjelse af den mulighed min iMac
(500 Mhz Power PC 3 (med version 10.3 "Panther" indlagt)) har til at
lægge en billedmappe ind via funktionen "Skrivebord & skærmskåner".
På grund af stigende langsommelighed i maskinens arbejdstempo valgte jeg
forleden at geninstallere "Panther". Det hjalp mærkbart på hurtigheden,
men - hver gang jeg prøver at åbne "Skrivebord & skærmskåner" forsvinder
vinduet efter kort tid.
Har nogen her i gruppen en forklaring på fænomenet og et forslag til at
få funktionen tilbage "på sporet"?
På forhånd tak for evt. svar!
Øivind A.