Flytte filer til nyt system?
Fra : NL

Dato : 02-02-06 13:00

Hejsa.

Jeg skrev for noget tid siden at jeg ville prøve Diskwarrior fra cd,
for at få "ryddet op" på min stakkels overbebyrdede main-disk.
Imidlertid fik jeg beskeden: At diskén var for ødelagt til at DW kunne
lave det.
Hmm..

Nå, nu gen-installerede jeg istedet min OX tiger på min anden disk i
computeren...og nu har jeg bare ét problem: Hvordan flytter jeg mine
mail-indstillinger, indbakke, samt mine bookmarks fra Safari over i den
nye disk? (den er jo som sagt intern)

Håber I kan hjælpe.
Mvh Nik, Århus

Fra : Steen Larsen

Dato : 02-02-06 13:45

In article <020220061300151898%Nospam@atall.com>, NL <Nospam@atall.com>
wrote:

> [...]
> computeren...og nu har jeg bare ét problem: Hvordan flytter jeg mine
> mail-indstillinger, indbakke, samt mine bookmarks fra Safari over i den

Finder dem i /Users/ditnavn/Library/Mail h.h.v. Safari eller Preferences
og kopierer dem til samme sted på den nye system-disk.