Frameset i bestemt størrelse
Fra : Peter Poulsen

Dato : 03-03-06 23:20

Hej

Jeg ville gerne vide hvordan jeg kan definere højde og bredde på
mit frameset?
Hvis jeg f.eks. vil have det til at være 800x600 (B x H) og at så
skal være midt på siden, i f.eks. 1280x1024.

Mvh. Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 03-03-06 23:33

Peter Poulsen skriblede bla:
> Jeg ville gerne vide hvordan jeg kan definere højde og bredde på
> mit frameset?
> Hvis jeg f.eks. vil have det til at være 800x600 (B x H) og at så
> skal være midt på siden, i f.eks. 1280x1024.

Hej Peter
Jeg har ikke forstand på Rammer/Frames
Kunne man lokke dig til i det hele taget at lade være med at bruge det ?
Lav designet med CSS i stedet så undgår du det bøvl med indexering osv som
Rammer giver.

Prøv at leg med nogen af disse designs i stedet.
Med inkludering af sidens elementer kan du opnå det samme som med
Rammer/Frames.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 03-03-06 23:34

jopa skriblede bla:

> Prøv at leg med nogen af disse designs i stedet.
Her er de
http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/boxes.html

..

--