css repeat-x vs. table problem
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 03-03-06 22:12

Hej alle..
Har lagt css till body på min side, med en repeat-x som fungerer
udmärket.. problemet er at jeg har en tabel, som jeg også behöver
en repeat-x på.. Hvordan sätter jeg repeat på den tabel..???
på siden har jeg 3 forskellige tabeller, alle med forskellige
x-repeat css filer...
Håber i kan hjälpe mig...
//Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-03-06 23:50

Thomas Nielsen wrote:
> Hvordan sätter jeg repeat på den tabel..???
> på siden har jeg 3 forskellige tabeller, alle med forskellige
> x-repeat css filer...

Et link til din side ville gøre det meget lettere at hjælpe dig.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 04-03-06 10:10

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Et link til din side ville gøre det meget lettere at hjælpe
dig.

> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk
> http://html-faq.dk/

ja selvfölgelig.. HUSK: server understötter ikke css.. men har
lagt eksemplet ud alligevel.. tjek siden:

http://sethomasdesign.tripod.com/test.html

håber i kan hjälpe mig...

Fra : Jørn Andersen

Dato : 06-03-06 03:06

On 04 Mar 2006 09:09:54 GMT, Thomas Nielsen <sneglen33@hotmail.com>
wrote:

>tjek siden:
>
>http://sethomasdesign.tripod.com/test.html

Har du ikke glemt at uploade billederne?
Eller uploadet til en anden mappe?

Tjek:
<url: http://www.marxisme.dk/test/ths/index.htm>
Der skulle helst være en blå streg øverst (body), en grøn streg til
venstre i tabellen, og et par flotte billeder i tabelcellerne.

NB: Når du sætter cellspacing="0" vil du ikke kunne se tabellens
baggrund, da den bliver "overmalet" af tabelcellerne.

Good luck!

PS: Gider du tage et kig på:

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 04-03-06 10:59

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Et link til din side ville gøre det meget lettere at hjælpe
> [...]
Ja selvfölgelig.. har er siden..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-03-06 15:33

Thomas Nielsen skrev:

> ja selvfölgelig.. HUSK: server understötter ikke css..

Servere skal ikke understøtte css - det er browserne der fortolker
html- og css-koden. Man skal selvfølgelig kunne lægge css-filen op
på en server, men det kan tilsyneladende også fint lade sig gøre
hos tripod.

Til gengæld er det et problem at Tripod genererer over 200 linjers
reklamekode på siden - dels validerer det ikke og dels gør det
koden svær at overskue. Jeg ved ikke om det er muligt at gemme en
side på Tripod uden alt det reklametjavs, men jeg orker ikke at
hjælpe sådan som koden ser ud nu. Hvis du finder et andet sted at
lægge koden op (fx www.frac.dk), er du velkommen til at spørge
igen.

--
Jens Gyldenkærne Clausen